Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 05:26 door Anoniem

Door Anoniem: Door Briolet: Als ze de e.dentifier uitfaseren zal een app gebruiker de e.dientifier niet meer nodig hebben. Dus ook niet voor de speciale gevallen waar dat uit veiligheidsoverwegingen nog steeds nodig was voor de app gebruiker. Hoe kom je daarbij? Ik ben Briolet niet, dus ik weet niet hoe die erbij kwam, maar ik kwam zojuist op de website van ABN-Amro tegen: Heb ik voor de registratie een e.dentifier nodig? Ja, je hebt een e.dentifier nodig om de security key te registreren. Het is belangrijk dat je de e.dentifier nog bewaart. Het is mogelijk dat je deze in enkele gevallen nog nodig hebt. Wij informeren je wanneer de e.dentifier niet meer nodig is. https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/internet-bankieren/inloggen/security-key/registreren.html Dat wijst erop dat ze echt van plan zijn de e.identifier overbodig te maken. Wellicht gaan ze de technieken die tegenwoordig worden gebruikt om klanten te identificeren (gezicht en id-kaart vergelijken via de usb-camera, zoiets) ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha