Archief - De topics van lang geleden

UMTS Vodafone

12-09-2005, 09:48 door Anoniem, 6 reacties
Vandaag is de zesde dag waarop het Vodafone UMTS netwerk niet werkt. De
enige manier om het bevestigd te krijgen is de servicedesk te bellen; zij
bevestigen dit alleen en kunnen geen indicatie geven wanneer het netwerk
weer up zal zijn.

Zo langzamerhand vraag ik me af of dit soort falende dienstverlening zich zal
vertalen naar kortingen ...
Reacties (6)
12-09-2005, 10:30 door Anoniem
en wat heeft dit met security te maken? ga lekker bij kassa
klagen ofzo.
12-09-2005, 10:59 door Anoniem
Door Anoniem
Vandaag is de zesde dag waarop het Vodafone UMTS netwerk niet werkt.
De
enige manier om het bevestigd te krijgen is de servicedesk te bellen; zij
bevestigen dit alleen en kunnen geen indicatie geven wanneer het netwerk
weer up zal zijn.

Zo langzamerhand vraag ik me af of dit soort falende dienstverlening zich
zal
vertalen naar kortingen ...
Lees de Algemene Voorwaarden
12-09-2005, 11:28 door SirDice
Continuiteit is ook een onderdeel van een securitbeleid.
Maar waarom post je dit hier?
12-09-2005, 11:39 door Anoniem
Quality of Service is een belangrijk onderdeel van beveiliging (denk maar aan
downtime voor patches ed.). Ik vraag me zo langzamerhand af waarom het
netwerk niet meer beschikbaar is wanneer het zo lang down is als nu. Zijn de
routers verkeerd gepatched, DNS stuk, weet ik niet wat ...

Hangt er hier niet iemand rond die hierover meer informatie heeft?
12-09-2005, 13:55 door Anoniem
kom op zeg, problemen met je mobiele telefoon provider ga je
maar ergens anders uitvechten, dit is daar gewoon niet de
plaats voor.
12-09-2005, 14:10 door Anoniem
bel Vodafone lekker op voor dit soort onzin...
dit is een forum voor computer problemen/gevaren...
dus ik zou zeggen slotje der op Redactie.....
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.