Om het gebruiksgemak te vergroten, de website te kunnen analyseren en om advertenties te kunnen beheren maakt Security.NL gebruik van cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website, of door op de akkoord button te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer weten over cookies? Bekijk dan ons cookieoverzicht.
Nieuws Achtergrond Community
Inloggen | Registreren
/dev/null - Overig

Drugskartel gebruiken messenger met end-to-end encryption

Reageer met quote
22-11-2019, 11:01 door Anoniem, 25 reacties

'Undercover'
Het zestal gebruikte telefoons waarmee ze berichten versleuteld konden versturen. De hele situatie doet denken aan de Netflix-serie Undercover, waarin een aantal Nederlandse mannen met twee Chinezen drugs produceren. Ook zij gebruikten telefoons met versleutelde berichten.

Neem aan dat het hier niet om WhatsApp gaat.. Facebook nam in 2013 al 44% en in 2014 79% van het marktaandeel in de messaging applicatie/services in beslag. Dus het betreft zeer zeker geen WhatsApp of Facebook.. Nu is encryptie wel zo standaard en doorsnee, het probleem is alleen dat de normale burger of "hacker" er niet bij kan of heel lastig. MiTM aanval doen of de berichten uitlezen lukt bijna niet tenzij je de telefoon fysiek ter beschikking hebt en de applicatie kunt patchen(SSL unpinning bijvoorbeeld) maar het bedrijf zelf dat de service aanbied kan dit wel zonder al deze stappen te hoeven nemen, zij kunnen bij al deze big data komen, en de overheid kan toegang tot deze berichten krijgen als daar rechtelijke toezegging voor is....

Waar gaat het dan om dat vraag ik mij af.
https://duckduckgo.com/?q=crypto+phone

Welke applicatie hebben ze gebruikt ik ben zelf aan het denken aan een chat applicatie met XMPP protocol?
https://securechatguide.org/featuresmatrix.html

"WhatsApp- EFF's concerns- Unencrypted backups at rest, data sharing with Facebook""
https://www.eff.org/deeplinks/2016/10/where-whatsapp-went-wrong-effs-four-biggest-security-concerns/


Bron:
https://www.rd.nl/vandaag/politiek/nederlanders-veroordeeld-voor-drugslab-belgi%C3%AB-1.1612031
https://www.1limburg.nl/roermondenaar-22-veroordeeld-voor-drugslab-hasselt

#sockpuppet
Belgische delegatie bestookt met hackpogingen
Slot met pincode - instelbaar via wifi
Reacties (25)
Reageer met quote
22-11-2019, 11:32 door Anoniem
Lol wat grappig ik was juist naar de serie Queen of the South aan het kijken.
Zaten op Malta blijkbaar worden Crypto currency s ook gebruikt door criminelen in de drugshandel.
Vet interessant we ander subject maar toch
Misschien had ik daarover ook een threat moeten aanmaken
Reageer met quote
22-11-2019, 12:12 door Anoniem
Door Anoniem: Lol wat grappig ik was juist naar de serie Queen of the South aan het kijken.
Zaten op Malta blijkbaar worden Crypto currency s ook gebruikt door criminelen in de drugshandel.
Vet interessant we ander subject maar toch
Misschien had ik daarover ook een threat moeten aanmaken
Kom eens uit de zandbak en stop eens met uit je neus te peuteren. Zie niets mis met de vraag van sockpuppet.

@OP
De encryptie oorlog is al begonnen. Goede vraag welke chat application. Zullen we zo nooit achter komen i.v.m. voor de rechter komen en de celstraf verdere verloop/onderzoek wat betreft de hele zaak en zijn wanbetaal actie waarvoor de deurwaarder aan de deus stond en ze op heten daad betrapte. Verder hebben we geen informatie, lastig te beantwoorden odm.

A.J
Reageer met quote
22-11-2019, 14:48 door Anoniem
Whatapp is wel end to end encryption maar backed up op Google Drive of Samsung cloud of andere remote dienst naast de lokale opslag van een chatlog kopie en tevens een log te achterhalen via je Whatsapp account.

Deze p2p encryption is gewoon bedoeld om sniffen te bemoeilijken en dat geldt voor elke app, niet alleen Whatapp. Het beste draai je zo'n app in Anbox op een Qube of zo als je echt "veilig" wil zitten.
Reageer met quote
22-11-2019, 17:29 door Anoniem
Als je over de streep gaat, of naast de pot pist, en het lijkt te werken, dan laat je steken vallen. En daar pak je criminelen op. De blackberrie en de PGP server is een prachtig voorbeeld. Dat was duur en wahaha wat zijn we slim. Tot de server in een mandje viel.

Dat encrypten verboden moet worden lost echt niks op. Criminelen zijn dan altijd de eersten om andere wegen te zoeken. En ook de eersten om daar steken te laten vallen. En daar gaan ze dan weer op voor gaas.

De definitie van crimineel is immers dat je te stom bent om niet òp het spannende lijntje te blijven, maar meent dat je briljant genoeg bent om er over te stappen. De fout zit dus al ingebakken in de ambitie. Het is volslagen onzin om de brave burger vrijheden af te pakken omdat anders criminelen vrij spel gaan hebben. Maar het lijkt de laatste jaren wel een orthodox geloof geworden dat het wél zo werkt. Gordijnen verbieden want ik zit zelf ook altijd met de gordijnen open want ik heb niks te verbergen. Alsof ik zin heb om dan altijd maar te moeten zien wat jij achter je open gordijnen doet!
Reageer met quote
23-11-2019, 01:18 door Anoniem
Maar ondertussen neemt de criminaliteit wel hand over hand toe.

Nog niet vaak gezien dat zevenjarigen en wat oudere tieners in groepen winkels willen gaan overvallen,
Met messen op zak. Of treinen, waar met metalen balletjes de ruiten worden gemold.

Het maakt een algehele doorgesnoven indruk op vele geheelonthoudende burgers, denk ik.
Zelfs schilderijen met bout erop moeten weg uit de openbare ruimte vanwege de vegans,
die geen vlees-afbeeldingen kunnen verdragen. Die tere klimaatbevlogen zielen toch.
We zijn ineens omnivoren af, lijkt het wel.

In het antieke Griekenland werd beweerd, dat wie de g*den haten, ze eerst met waanzin zullen slaan.
Volgens mij zijn ze hier en daar in ons landje al aardig mee bezig.
Het kunnen ook een soort van demiurgen zijn, die de boel lekker aan het opjennen zijn.

Is het Internet een afspiegeling van de werkelijkheid, dan belooft dat niet veel goeds voor de nabije toekomst.

Of zit er een plan achter het verder op laten lopen van de chaos en waanzin
en de tegenstellingen tussen de kampen, die elkander zowat het licht in de ogen niet meer gunnen.

Zeven kruisjes achter mijn naam, maar ik vind het af en toe toch een beetje vreemd toegaan.
Of ligt dat echt helemaal maar aan mij? Ben ik misschien wel een zeveraar?

Toch goed dat ik thuis een paar keer zonder eten naar bed ben gestuurd.
Nu ben ik er nog dankbaar voor en weet hoe me te gedragen in de maatschappij.

J.O.
Reageer met quote
23-11-2019, 10:45 door Anoniem
Door Anoniem: Maar ondertussen neemt de criminaliteit wel hand over hand toe.

Nog niet vaak gezien dat zevenjarigen en wat oudere tieners in groepen winkels willen gaan overvallen,
Met messen op zak. Of treinen, waar met metalen balletjes de ruiten worden gemold.

Het maakt een algehele doorgesnoven indruk op vele geheelonthoudende burgers, denk ik.
Zelfs schilderijen met bout erop moeten weg uit de openbare ruimte vanwege de vegans,
die geen vlees-afbeeldingen kunnen verdragen. Die tere klimaatbevlogen zielen toch.
We zijn ineens omnivoren af, lijkt het wel.

In het antieke Griekenland werd beweerd, dat wie de g*den haten, ze eerst met waanzin zullen slaan.
Volgens mij zijn ze hier en daar in ons landje al aardig mee bezig.
Het kunnen ook een soort van demiurgen zijn, die de boel lekker aan het opjennen zijn.

Is het Internet een afspiegeling van de werkelijkheid, dan belooft dat niet veel goeds voor de nabije toekomst.

Of zit er een plan achter het verder op laten lopen van de chaos en waanzin
en de tegenstellingen tussen de kampen, die elkander zowat het licht in de ogen niet meer gunnen.

Zeven kruisjes achter mijn naam, maar ik vind het af en toe toch een beetje vreemd toegaan.
Of ligt dat echt helemaal maar aan mij? Ben ik misschien wel een zeveraar?

Toch goed dat ik thuis een paar keer zonder eten naar bed ben gestuurd.
Nu ben ik er nog dankbaar voor en weet hoe me te gedragen in de maatschappij.

J.O.

J.O. 4 President!! Hulde, mooi geschreven.
Reageer met quote
23-11-2019, 14:52 door Anoniem
We leven in de Greta-age, J.O.

Greetje is boos. Wij mogen niet meer aan haar hele planeet komen. Van Greetje mag je een heleboel niet meer eten. Zelfs haar eigen ouders hebben zich erbij neergelegd. Greetje wil alle autos en vliegtuigen weg. Greetje wil alle stikstof uit de lucht. Greetje wil de tefal pan uit de tuin. Greetje wil dat de bouw stopt, de boeren stoppen en dat op snelwegen iedereen in begrafenistempo rijdt. Greetje komt op voor haar erfenis. Het kind is 16 of zo.

Maar ze wordt wel voorgedragen voor de Nobelprijs.

Vind je het dan gek dat andere jongelui op treinen gaan schieten? Want dan krijg je trotse ouders die het fantastisch vinden hoe goed je voor jezelf op kunt komen.

De hele planeet is van Greetje. Nu al. Laten we maar snel alle stikstof opruimen want als Greetje komt dan durf je geen scheet meer te laten. Geen respect voor haar erfenis.
Reageer met quote
25-11-2019, 10:34 door Anoniem
Door Anoniem: We leven in de Greta-age, J.O.

Greetje is boos. Wij mogen niet meer aan haar hele planeet komen. Van Greetje mag je een heleboel niet meer eten. Zelfs haar eigen ouders hebben zich erbij neergelegd. Greetje wil alle autos en vliegtuigen weg. Greetje wil alle stikstof uit de lucht. Greetje wil de tefal pan uit de tuin. Greetje wil dat de bouw stopt, de boeren stoppen en dat op snelwegen iedereen in begrafenistempo rijdt. Greetje komt op voor haar erfenis. Het kind is 16 of zo.

Maar ze wordt wel voorgedragen voor de Nobelprijs.

Vind je het dan gek dat andere jongelui op treinen gaan schieten? Want dan krijg je trotse ouders die het fantastisch vinden hoe goed je voor jezelf op kunt komen.

De hele planeet is van Greetje. Nu al. Laten we maar snel alle stikstof opruimen want als Greetje komt dan durf je geen scheet meer te laten. Geen respect voor haar erfenis.

Geweldig @ Anoniem 14:52 . Heb genoten dit te lezen.
De reactie van J.O. ben ik het ook wel mee eens, het internet is een reflectie van de realiteit, mensen vluchten op het internet weg. Criminelen gebruiken het ook steeds vaker omdat het gemakkelijk is, en de crimineel vindt gemakkelijk wel altijd mooi. Gemakkelijk geld bijvoorbeeld, daar doen ze alles voor.
Reageer met quote
25-11-2019, 18:17 door Anoniem
@ anoniem van 10:34,

Er schijnen dus nogal veel gelijkdenkenden te zijn van zoals anoniem 14:52 , 10:34 en ondergetekende.
Dat aangaande het soort van waanzinsysteem, waarin we thans leven.

Het is ook vaak al een andere beleving. We zitten met z'n allen al in global village en hoe het daar toegaat,
weten we tevens van Interwebz.

Aan de ene kant is toegang tot informatie gemakkelijker geworden.
Vroeger moest je de Oosthoek of Elsevier pakken.

Nu kun je ook uitkomen op nepnieuws, door internationale belangen gemanipuleerd nieuws,
dat vanwege handelsbelangen (pharma heeft liever zieken om aan te verdienen dan mensen die echt genezen)
en kern-interessen als surveillance kapitalisme .....
en dan heel af en toe ,hier en daar, maar een uitzondering - op informatie-pareltjes stuiten.

Maar bladerde je vroeger door informatieve boeken, had je hoogstens last van een index lijst,
maar niet van iemand die achter je stond en over je schouder meelas.

Nu is overal tracking, fingerprinting, unieke profilering en aan de hand van de voorgeschotelde reclame,
weet men al wat je interessen zijn en nog meer dan je zelf van jezelf blijkt te weten.

Een goede manier om deze steekneuzen buiten je device te houden, is er dus wel degelijk.
Toch is dat niet bij ieder een eerste prioriteit.

Integendeel ieder deelt maar raak en met wie eigenlijk, dat weet je niet Amazon of de veertig rovers van Alibaba?

Hoe wordt het later tegen je gebruikt? Hoe zorgt het dat het na elke zoekactie een item duurder wordt?
Want je zult het wel graag willen hebben. Dus valt er in dat geval meer aan je te verdienen.

Een hele andere wereld dan van huisje, boompje, beestje, je moet er wil in gaan leren te leven.

J.O.
Reageer met quote
25-11-2019, 23:31 door Anoniem
En toch weer komen door het OM gedeeld (gelekte) PGP-crypto-doorbreking-gegevens bij dader en handlangers,
Zijdelings betrokkenen, waar later weer lustig wraak op genomen kan worden. Recent weer in het nieuws.

Vaak is de dader-bescherming groter dan de bescherming van (in)direct betrokkenen.
De knulligheid straalt er vaak gewoon vanaf.
Bonnetjes niet opgeschoond, spyshop medewerker geliquideerd.

Narco maakt nog veel meer kapot, dan je lief is.

En een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dus in welk land leven we ondertussen?
Reageer met quote
27-11-2019, 10:00 door Anoniem
Door Anoniem: En toch weer komen door het OM gedeeld (gelekte) PGP-crypto-doorbreking-gegevens bij dader en handlangers,
Zijdelings betrokkenen, waar later weer lustig wraak op genomen kan worden. Recent weer in het nieuws.

Vaak is de dader-bescherming groter dan de bescherming van (in)direct betrokkenen.
De knulligheid straalt er vaak gewoon vanaf.
Bonnetjes niet opgeschoond, spyshop medewerker geliquideerd.

Narco maakt nog veel meer kapot, dan je lief is.

En een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dus in welk land leven we ondertussen?

Dat klopt als een zere vinger.
Wat kunnen we doen, niets.. Neem aan dat jij niet gaat verhuizen naar een ander land en opnieuw gaat beginnen? Ik in ieder geval niet. We moeten het gewoon maar weer slikken.
Reageer met quote
27-11-2019, 13:12 door Anoniem
Juist, en het blijft maar doorgaan.
Overal. Omdat het meeste ermee verdiend wordt door lieden,
die eraan verdienen, maar nooit mee in verband kunnen worden gebracht,
de witte boorden criminelen en de politieke faciliteurs.

Als een productieland door omstandigheden niet meer produceert (Taliban),
gaat het Imperium erheen om de productie weer veilig te stellen,
zodat Crooks in Action weer geld heeft voor zwarte projecten.

We lijden al onder de gevolgen sinds de Vietnam Oorlog.
Toen zat nog even de Hermandad ze achterna over de daken,
toen was het pleit al beslecht voor onze grote steden.

En het vorige Imperium, "that ruled the waves", deed het met het neerslaan van de "boksersopstand",
en door onze Overheid in de gordel van Smaragd werd gedeald via het Postkantoor.

Ken uw geschiedenis en weet, dat die zich steeds herhalen zal.

Jodocus Oyevaer
Reageer met quote
27-11-2019, 13:17 door Anoniem
Hiero:

'Wie zijn kat niet aanlijnt, overtreedt Europese regels' - https://nos.nl/l/2312219

Greetje wil nu ook al je kat af laten schieten. Want anders gaan alle beschermde diersoorten dood.
Reageer met quote
27-11-2019, 13:54 door Anoniem
Door Anoniem: Maar ondertussen neemt de criminaliteit wel hand over hand toe.
Moeten de mensen maar geen gestolen goed en drugs kopen.
Dan verdwijnt die criminaliteit vanzelf als sneeuw voor de zon.
Reageer met quote
27-11-2019, 19:11 door Anoniem
Ik heb nog geen Nederlandse kartel-partij gezien, die met het voorstel van de kat binnenhouden,
ten behoeve van het behoud van de flora en fauna diversiteit, durft te komen.

Wanneer ze dat zouden doen, betekent dat ineens een zeker en groot zetelverlies bij poezenliefhebbers/kiezers.

2,6 miljoen poezebeesten is niet zo veel op 33 miljoen huisdieren in Nederland.
Naast hun brokjes en soepvlees verorberen de katten ook nog eens 100 miljoen vogeltjes "in den buiten".
Kom je over de kat, dan kom je over de staart (volgens de houders & hoedsters) van de kat.

Vroeger liepen alleen de zwarte en in de U.K. de witte katten werkelijk gevaar.
Dan vanwege mogelijke verbindingen met een toverkol.

Als de kat geslagen werd in de 16e eeuw en de buurvrouw kwam later met een bult op haar hoofd naar buiten,
was het bewijs al geleverd. Heks! Nu hebben we aan een groen omwentelkingshekske genoeg (G-Th).

Ergo zijn alle buitenkatten verdoemd om binnen te blijven, volgens EU regelgeving.
(Een tot op heden in de lidstaten nog niet geimplementeerde mitigatie ;))

Trouwens bij slangen in huis, moet je het eerst vriendelijk drie keer verzoeken
of ie wel naar buiten wil. Gaat ie dan nog niet, mag je hem pas buiten zetten of naar buiten jagen.
Volgens datzelfde boek, mag je een rode wouw wel direct verdelgen (koran).

Het scheelt wel degelijk in de CO2 uitstoot, houdt je hond dan gelijk ook maar binnen,
In dat geval heb je helemaal geen stem meer over als politieke groene & diervriendelijke beweging.
Dan wordt het: "Kom je over de hond en de kat, dan kom je over de staart van beiden".

Volgens mij zijn dit slechts afleidingsmanoevres om de aandacht van andere zaken af te leiden,
waar onze natie weer eens faalt. Rare jongens, die Hollanders (ik ben er ook een van overigens).

Wanneer gaat de crypto-munt in de ban? Oh, nee, daar leven we van. De witwas-systeembank althans.

Waar gaat het allemaal nog over? Di-bla-di-bla-di-bla.

J.O.
Reageer met quote
28-11-2019, 00:01 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: Hiero:

'Wie zijn kat niet aanlijnt, overtreedt Europese regels' - https://nos.nl/l/2312219

Greetje wil nu ook al je kat af laten schieten. Want anders gaan alle beschermde diersoorten dood.

Liegbeest!

Kijk ik heb het kind ook niet zo hoog zitten. Ze heeft zeker punten maar los daarvan probeer jij gewoon een heksenjacht te ontketenen waarschijnlijk omdat je een diepliggende haat koestert tegen haar.
WAAROM??
Het slaat als een enorme tang op een varken wat je hier voor stinkgier aan het spuien bent.
Je bent flagrant en onbeschaamd gewoon een totale leugen aan het verkondigen m.b.t. iemand - G.Thunberg in dit geval - om die in diskrediet te brengen.
Nergens maar ook helemaal volkomen nergens verkondigt deze jongedame dat katten afgeschoten moeten worden!
Als je een pesthekel hebt aan iemand moet je met feiten en niet met leugens komen om in de aanval te gaan, en doe je dat zeker onder je eigen naam. Dan toon je tenminste dat je ballen hebt!

Nogmaals: je manifesteert jezelf hier als leugenaar, en dan nog anoniem ook. Veel lager kan een mens niet zinken.

Realiseer je a.u.b. dat de geschiedenis van onze bloeddorstige soort overloopt van vals volk met valse aantijgingen waardoor ontelbare mensen zelfs gelyncht zijn.
Reageer met quote
28-11-2019, 10:56 door Anoniem
Door Anoniem: Ik heb nog geen Nederlandse kartel-partij gezien, die met het voorstel van de kat binnenhouden,
ten behoeve van het behoud van de flora en fauna diversiteit, durft te komen.

Wat heeft deze uiteenzetting, over in de EU jagende katten, CO2 uitstoot en Greta Thunberg, nog met het eigenlijke onderwerp, over "Drugskartel gebruiken messenger met end-to-end encryption", te maken?
Reageer met quote
28-11-2019, 11:19 door SPer
Door Anoniem:
Door Anoniem: Ik heb nog geen Nederlandse kartel-partij gezien, die met het voorstel van de kat binnenhouden,
ten behoeve van het behoud van de flora en fauna diversiteit, durft te komen.

Wat heeft deze uiteenzetting, over in de EU jagende katten, CO2 uitstoot en Greta Thunberg, nog met het eigenlijke onderwerp, over "Drugskartel gebruiken messenger met end-to-end encryption", te maken?

Totaal mee eens !
Reageer met quote
28-11-2019, 15:20 door Anoniem
Ik snap ook deze ontregelende reacties in technische draden op security.nl niet.
Er is immers nu ook een draad over Interpol en E2E encryptie elders hier.

Beter vertellen wat men al voor E2E actief wordt van je device af te halen valt.
Deze uiteenzettingen lijken veel op het voormasseren van de massa
voor het later moeten toegeven van een praktijk, die al jaren in gebruik is.

Sinds kort na de eeuwwisseling hebben we immers al lang total surveillance
en wat heeft het ons aan meer persoonlijke veiligheid voor de eindgebruiker gebracht?
Wat voor ransomeware aanvallen en data breaches heeft het daadwerkelijk voorkomen?

Waarom die ontregelende interrupties over klimatologisch kattengejank, te dure broodjes op Schiphol,
en andere neuzelarij, die er niets mee te maken heeft en lekker afleidt.

Er zitten hier dus al veel betaalde ontregelaars, is mijn conclusie.

J.O.
Reageer met quote
28-11-2019, 17:04 door Erik van Straten
Door Anoniem: Ik snap ook deze ontregelende reacties in technische draden op security.nl niet.
[...]
J.O.
Daar ben jij in deze draad mee begonnen ( 23-11-2019, 01:18 door Anoniem, https://security.nl/posting/632521).

Ik vind het bizar dat de moderatoren van security.nl dit soort gezwam, en helemaal het aantoonbare fake news over "Greetje", doorlaten. Te triest voor woorden.
Reageer met quote
28-11-2019, 17:43 door Anoniem
De misvatting ligt in het paradigma van de security experts: Ik ben slim want de rest is dom. En om dat kracht bij te zetten dat criminelen misbruik maken. En dan wordt het extra dom. Want een crimineel probeert overal misbruik van te maken. By default.

Als je dan een wending aan de duscussie geeft dan worden de "experts" prikkelbaar.

De oorzaak van je irritatie ligt altijd in jezelf. Je moet natuurlijk wel de belangstelling hebben om die te vinden. Het zou anders kunnen duiden op een zekere gewetenloosheid. Wat geen goede eigenschap is voor een security expert. Bij gewetenlozere dokters of advocaten kun je ook beter geen afspraak maken.
Reageer met quote
28-11-2019, 23:00 door botbot - Bijgewerkt: 28-11-2019, 23:03
--
Reageer met quote
28-11-2019, 23:02 door botbot - Bijgewerkt: 28-11-2019, 23:03
--
Reageer met quote
28-11-2019, 23:03 door botbot - Bijgewerkt: 28-11-2019, 23:03
NEWS BREAK!!!! NEWS BREAK!!!! NEWS BREAK!!!!

--- Drugskartels maken op massale schaal gebruik van Amerikaanse Dollars en Euro's in hun criminele praktijken ---

Onderzoek wijst uit dat deze "betaalmiddelen", die veelvuldig gebruik worden in het illegale circuit, van essentieel
belang zijn voor het illegaal kopen en verkopen van drugs. Deze illegale drugs worden dikwijls aan minderjarigen verkocht.
Omdat minderjarige kinderen relatief makkelijk in aanraking komen met deze zogenaamde "betaalmiddelen" is het voor deze uiterst kwetsbare groep stukken eenvoudiger om illegaal drugs aan te schaffen die uiterst schadelijk zijn voor hun ontwikkeling.
Er is zelfs melding gemaakt dat deze Amerikaanse Dollars, de zgn "bucks", zoals ze op straat ook wel genoemd worden, ook zijn gevonden in kinderprostitutie-kringen en bij criminele organisaties die zich bezig houden met mensenhandel. De minister van economische zaken, die verantwoordelijk is voor de regulering van deze "betaalmiddelen'", wilde niet reageren.
Reageer met quote
30-11-2019, 17:55 door Anoniem
" Er zitten hier dus al veel betaalde ontregelaars, is mijn conclusie.

J.O. "

Klopt J.O. het zit ziet vol met betaalde ontregelaars gelukkig hebben ze hier nog niet de controle helaas is dit wel zo op NU.nl en ook tweakers zitten deze Alphabet payrollers

Je kunt ze snel herkennen ze zijn vaak niet voor privacy based features als iemand iets van kritiek heeft op de grote bully van de planeet " da USA" zijn zij heel snel daar om het de actuele meningen te onwrichten
Reageren
Ondersteunde bbcodes
Bold: [b]bold text[/b]
Italic: [i]italic text[/i]
Underline: [u]underlined text[/u]
Quote: [quote]quoted text[/quote]
URL: [url]https://www.security.nl[/url]
Config: [config]config text[/config]
Code: [code]code text[/code]

Je bent niet ingelogd en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.

Je reactie is verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk gemodereerd.

Verder
captcha
Nieuwe code
Preview Reageren
Zoeken
search

Digitaal monitoren van werknemers op de werkvloer:

16 reacties
Aantal stemmen: 1082
Certified Secure
Edward Snowden: How Your Cell Phone Spies on You
01-12-2019 door donderslag

Hij zegt echt een hele hoop, maar er zijn een tweetal punten die ik er uit wil halen: 1. Je telefoon staat pas echt uit als de ...

42 reacties
Lees meer
Juridische vraag: Is de norm 'goed werknemerschap' aan de orde wanneer een werkgever een 2FA-app op de privételefoon verplicht?
27-11-2019 door Arnoud Engelfriet

Als werkgever in een gebied waar met gevoelige persoonsgegevens wordt gewerkt, zie ik mezelf verplicht om 2factor authenticatie ...

49 reacties
Lees meer
Nieuwe provider Freedom Internet zet in op privacy en veiligheid
11-11-2019 door Redactie

Nederland is vandaag een nieuwe internetprovider rijker die zegt zich te zullen inzetten voor privacy, veiligheid en vrijheid. ...

47 reacties
Lees meer
Vacature
Image

CTF/Challenge Developer

Wil jij ook werken bij het leukste securitybedrijf van Nederland en je coding skills in te zetten voor het ontwikkelen van de nieuwste security challenges voor onze klanten en evenementen zoals bijvoorbeeld #CTC2019 en #ECSC2019?

Lees meer
'Ransomware komt voornamelijk binnen via Office-macro'
11-11-2019 door Redactie

Wanneer het over cyberaanvallen gaat worden vaak termen als geavanceerd of geraffineerd gebruikt, maar in de praktijk blijkt ...

30 reacties
Lees meer
Security.NL Twitter
04-11-2016 door Redactie

Altijd meteen op de hoogte van het laatste security nieuws? Volg ons nu ook op Twitter!

Lees meer
Nieuwe Huisregels en Privacy Policy

Op 5 december 2017 hebben we een nieuwe versie van onze huisregels en privacy policy ingevoerd. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de nieuwe huisregels van Security.NL.

Op 24 mei 2018 hebben we, in het kader van de AVG, onze privacy policy bijgewerkt. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Heb je vragen neem dan contact op met info@security.nl.

Verzenden
Privacy Policy

Op 24 mei 2018 hebben we, in het kader van de AVG, onze privacy policy bijgewerkt. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Heb je vragen neem dan contact op met info@security.nl.

Verzenden
Inloggen

Bedankt! Je kunt nu inloggen op je account.

Wachtwoord vergeten?
Nieuwe code captcha
Inloggen

Wachtwoord Vergeten

Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuwe code captcha
Stuur link

Password Reset

Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Sluiten
Registreren bij Security.NL

Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.

Nieuwe code captcha
Verzenden

Registreren

Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.

Sluiten
Over Security.NL
Huisregels
Privacy Policy
Adverteren
© 2001-2019 Security.nl - The Security Council
RSS Twitter