Om het gebruiksgemak te vergroten, de website te kunnen analyseren en om advertenties te kunnen beheren maakt Security.NL gebruik van cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website, of door op de akkoord button te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer weten over cookies? Bekijk dan ons cookieoverzicht.
Nieuws Achtergrond Community
Inloggen | Registreren
Privacy - Wat niemand over je mag weten

MSM media propaganda - censuur of vooringenomen uit eigenbelang?

Reageer met quote
09-01-2021, 15:50 door Anoniem, 17 reacties
De geheime CIA operatie "Operation Mockingbird" om journalisten zekere propaganda te laten verspreiden,
is eigenlijk nooit gestopt. Het project schijnt nog gewoon steeds door te lopen.

Waarom is er sprake van steeds duidelijker mediavoorkeur, media-gelijkschakeling en steeds verdere achteruitgang van objectieve journalistiek?

Zie de nog steeds groeiende invloed van de multinationale bedrijven en de laatste tijd voor Big Tech en Big Pharma.
Steeds meer eenzijdig bevooroordeelde berichtgeving dus. Bijvoorbeeld corona-corona-corona - maatregelen - maatregelen - maatregelen - vaccin - vaccin - vaccin en dat al geruime tijd. Ook entameren van het geprefereerde globalisme door MSM tegenover alle andere afwijkende geluiden, zoals nationalisme, conservatieve waarden en normen.

De media valt steeds door de mand, ze steunt steeds het grote(re) geld. De POTUS kan zelfs voorgoed zijn Twitter account verliezen. Het ongebreidelde woord moet vluchten naar nieuwe media als Bitchute dot com, banned video e.d. of via eigen kanalen geuit worden, zie jensen.nl. Dan betreft het soms ook gedoogde oppositie, die een soort van rattenvangers van Hamelen vormen om duidelijk te krijgen waar de weerstand tegen de status-quo binnen de gemeenschap huist. Dit met de uiteindelijke bedoeling om dit schip zo af te laten zinken mettertijd. Twee vliegen in een klap. Mr. Global en CCP profiteren van de ontstane verdeel en heers verdeling in de maatschappij.

Het krijgt allemaal wat enge trekjes, waar is de vroeger zo geliefde Internetvrijheid of was ie er al nooit en wordt dat ons nu slechts openlijk ingewreven door censuur, factcheckers en consensus-dwang?

Wie?

Jodocus Oyevaer
Signal, WhatsApp, Telegram en Threema vergeleken
Mozilla kondigt ECH aan voor Firefox 85
Reacties (17)
Reageer met quote
09-01-2021, 23:39 door Anoniem
Verteld liever wat je weet over De Heer I.c.m. we CIA.

De donkere dagen moeten nog komen. Zeker als iedereen lekker knus in de eigen Netflix schuld kruipt.

Zijn we allemaal schuldig dan maar?

Big Tech deelt de lakens uit. Dat is duidelijk. Technocratische Borging is aanstaande. Maanden ipv jaren. Aileen even "corona delay".
Reageer met quote
10-01-2021, 11:26 door Anoniem
Wie is ook weer de baas van de CIA?
Dat is diegene wie juist zegt dat het allemaal fake media is.

Gelukkig probleem dat over paar dagen opgelost?
Reageer met quote
11-01-2021, 10:19 door Anoniem
Media valt of staat door hun volgers. Helaas geldt dat niet voor staatsmedia zoals NOS, waar nog miljarden van ons gestolen gelden ingepompt wordt. Gelukkig zijn er iedere dag minder schapen. Dat geeft hoop. Want over een jaar zijn kanalen als deze 'mainstream' . En die CIA? Ach, da zijn maar nazi-wannabees. Slechts nuttig om Amerikaanse pulpseries mee te vullen tussen de reclames door...
Reageer met quote
11-01-2021, 10:26 door Anoniem
De corona delay blijft tot de groen-rood-linkse agenda is veilig gesteld.
In ons land tot na de komende verkiezingen met of zonder fraude.

Het merk rechts, behoudend, conservatief, gewone normen en waarden, wordt afgezonken.
Fake media gebruikt jou en mij als product.

Maakt niet uit. Beter wordt het toch niet in global city.

#sockpuppet
Reageer met quote
11-01-2021, 12:30 door Anoniem
De geheime CIA operatie "Operation Mockingbird" om journalisten zekere propaganda te laten verspreiden,
is eigenlijk nooit gestopt. Het project schijnt nog gewoon steeds door te lopen.

Onderbouw dit eens, met inhoudelijke bronnen. Op basis waarvan stel je dat het nooit is gestopt, en schijnt door te lopen ?
Reageer met quote
11-01-2021, 13:07 door Anoniem
Door Anoniem:
De geheime CIA operatie "Operation Mockingbird" om journalisten zekere propaganda te laten verspreiden,
is eigenlijk nooit gestopt. Het project schijnt nog gewoon steeds door te lopen.

Onderbouw dit eens, met inhoudelijke bronnen. Op basis waarvan stel je dat het nooit is gestopt, en schijnt door te lopen ?

Kim Jong-Un had een gepantserde Duitse auto besteld; het gehele traject hoe de auto is aangekocht t/m de verscheping naar Noord-Korea via verschillende havens is door de NY-Times gepubliceerd. Dacht je dat de NY-Times of haar correspondenten dit kan onderzoeken?
Reageer met quote
11-01-2021, 15:58 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem:
De geheime CIA operatie "Operation Mockingbird" om journalisten zekere propaganda te laten verspreiden,
is eigenlijk nooit gestopt. Het project schijnt nog gewoon steeds door te lopen.

Onderbouw dit eens, met inhoudelijke bronnen. Op basis waarvan stel je dat het nooit is gestopt, en schijnt door te lopen ?

Kim Jong-Un had een gepantserde Duitse auto besteld; het gehele traject hoe de auto is aangekocht t/m de verscheping naar Noord-Korea via verschillende havens is door de NY-Times gepubliceerd. Dacht je dat de NY-Times of haar correspondenten dit kan onderzoeken?

Euh... Ja
Reageer met quote
11-01-2021, 16:14 door Anoniem
Door Anoniem: Kim Jong-Un had een gepantserde Duitse auto besteld; het gehele traject hoe de auto is aangekocht t/m de verscheping naar Noord-Korea via verschillende havens is door de NY-Times gepubliceerd. Dacht je dat de NY-Times of haar correspondenten dit kan onderzoeken?
Goh, denk ik als ik dat lees, dat lijkt me een interessant artikel. Eens zoeken. In de zoekresultaten kom ik artikelen erover tegen op CNN en Business Insider, en inderdaad ook de New York Times. Het NYT-artikel staat hier:

https://www.nytimes.com/2019/07/16/world/asia/north-korea-luxury-goods-sanctions.html

Alle drie melden dat onderzoek is gedaan door een non-profitorganisatie die Center for Advanced Defence Studies (C4ADS) heet, en de NYT meldt ook zelf onderzoek te hebben gedaan. C4ADS beschrijft zichzelf als "dedicated to providing data-driven analysis and evidence-based reporting on global conflict and transnational security issues."

Hun website: https://c4ads.org
Hun rapporten: https://c4ads.org/reports
Het rapport over hoe Noord-Korea luxe goederen aanschaft, waaronder die auto: https://c4ads.org/s/Lux-Loaded.pdf

Als je dat rapport doorkijkt kan je lezen dat ze hun onderzoek hebben gedaan aan de hand van "publicly available information like corporate registry filings, trade records, vessel tracking data, customs records, and social media". Ze besteden een hoofdstuk van hun rapport aan een beschrijving van de voor dit onderzoek gehanteerde methodologie en de gebruikte databronnen. Ik vind hun beschrijving volstrekt geloofwaardig.

Met de auto van Kim Jong Un heb je niet onderbouwd dat de CIA met "Operation Mockingbird" aan de gang is geweest, je hebt onderbouwd dat er in een wereld waarin een wereldwijd computernetwerk heel veel data beschikbaar maakt ook een hoop informatie boven water gehaald kan worden voor wie hoe je grote hoeveelheden data kan doorzoeken en analyseren en dat ook werkelijk doet.
Reageer met quote
11-01-2021, 17:00 door Anoniem
De MSM media zijn geen onafhankelijke meer, het zijn eigenlik activisten geworden. Dit komt deels door politiek gekleurde figuren op sleutelposities te zetten (zie NPO en de D66 / PVDA invloed) en deels vanwege de financiering (zie EU subsidies aan de 2 Belgische eigenaren van de NL dagbladen). Een andere belangrijke en ik denk belangrijkste factor is hun commitment aan het globalisme… Ze zijn een tool. Ik vraag me af of er uberhaupt nog onderzoeksjournalisten zitten op die redacties of dat alles vanuit Brussel wordt ge-briefe’t..

Als de MSM volgt zie de eenzijdigheid van hun berichten en vooral de gelijkschakeling. Als je daarnaast andere onafhankelijke nieuwbronnen volgt, en ook grote events in bv Europa (grote demonstraties tegen lockdowns) dan zie je wat de Nederlandse media niet melden/onderdrukken qua nieuws.. Plus, indien er toch een klein berichtje komt dan is die altijd negatief van toon en men geeft je geen goed overzicht van de opkomst. Er word standaard vermeld dat er hooligans meeliepen, neo-nazi’s, wappies en dat er vechtpartijen waren…

Goed:
EU
Rutte
NL regering
Klimaatmaatregelen nodig!
Multilculti is goed!
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoogopgeleid etc.
lgbtq abccde etc.
Biden

Slecht:
Putin
Orban
Trump
Ntaonalisme
Kritiek op corona beleid
Reageer met quote
11-01-2021, 22:53 door Anoniem
Door Anoniem: De MSM media zijn geen onafhankelijke meer, het zijn eigenlik activisten geworden. Dit komt deels door politiek gekleurde figuren op sleutelposities te zetten (zie NPO en de D66 / PVDA invloed) en deels vanwege de financiering (zie EU subsidies aan de 2 Belgische eigenaren van de NL dagbladen). Een andere belangrijke en ik denk belangrijkste factor is hun commitment aan het globalisme… Ze zijn een tool. Ik vraag me af of er uberhaupt nog onderzoeksjournalisten zitten op die redacties of dat alles vanuit Brussel wordt ge-briefe’t..

Als de MSM volgt zie de eenzijdigheid van hun berichten en vooral de gelijkschakeling. Als je daarnaast andere onafhankelijke nieuwbronnen volgt, en ook grote events in bv Europa (grote demonstraties tegen lockdowns) dan zie je wat de Nederlandse media niet melden/onderdrukken qua nieuws.. Plus, indien er toch een klein berichtje komt dan is die altijd negatief van toon en men geeft je geen goed overzicht van de opkomst. Er word standaard vermeld dat er hooligans meeliepen, neo-nazi’s, wappies en dat er vechtpartijen waren…

Goed:
EU
Rutte
NL regering
Klimaatmaatregelen nodig!
Multilculti is goed!
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoogopgeleid etc.
lgbtq abccde etc.
Biden

Slecht:
Putin
Orban
Trump
Ntaonalisme
Kritiek op corona beleid

Oke, ik hap.
Goed:
EU —> Zonder de EU zou Nederland een stuk armer zijn geweest. Wij als handelsnatie zijn 1 van de grondleggers van de EU.
Rutte —> Tsja, daar kun je over discuseren. Maar is wel eerlijk gekozen door een meerderheid van de bevolking.
NL regering —> zie vorige
Klimaatmaatregelen nodig! —> Jazeker die zijn nodig. Wij zijn de wereld aan het vernietigen op deze manier. Maar is een wereldwijd probleem.
Multiculti is goed —> Ik zie geen probleem met mensen met een migratie achtergrond. Mits ze zich gedragen. Dankzij de multicultie kan ik hier shoarma, pizza, roti en sushi eten. Anders was het alleen maar aardappels.
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoog opgeleid etc. —> De meeste vluchtelingen zijn ook zielig. Als ze het zo goed hebben waar ze vandaan komen, zouden ze niet komen. Of we ze nodig hebben en allemaal hoog opgeleid zijn betwijfel ik.
lgbtq abccde etc. —> Kun je ff je encryptie algoritme delen? Dan kan de rest het ook ontcijferen. Als je lhbtqi bedoelt, wat is er mis met liefde tussen 2 mensen, ongeacht geslacht of hoe men zich voelt of wat voor kleren men graag aandoet? Waar ben je bang voor?
Biden —> Lijkt mij een stuk beter dan de twitterpresident van de afgelopen 4 jaar.

Slecht:
Putin —> Tsja hij heeft de grondwet aangepast zodat hij eigenlijk voor altijd aan kan blijven. Verkapte dictatuur dus.
Orban —> Zie vorige
Trump —> Meen je dit nou? Hij heeft zoveel stuk gemaakt dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ntaonalisme —> Weer je crypto aangezet? Je zal wel nationalisme bedoelen. Op zich niet verkeerd om trots te zijn op Nederland, maar de wereld houdt niet op bij de grens.
Kritiek op coronabeleid —> Kritiek op beleid is opzich niet verkeerd. Als deze kritiek goed onderbouwd is kan er een normale discussie gevoerd worden. Ook ik heb mijn vraagtekens bij sommige beslissingen. Andere beslissingen ben ik het wel mee eens.

Als ik uw post zo lees zie ik tussen de regels door een hoop frustratie. Waar komt dit vandaan? Laat mij als “ouwe l*l” je het volgende advies geven:
probeer je altijd te verplaatsen in de ander. De wereld is niet zwart/wit of zoals een IT-er denkt 1 of 0. Er zit een hoop tussen. Laten we eens beginnen met naar elkaar te luisteren. En daarmee bedoel ik ook echt luisteren en proberen te begrijpen wat de ander bedoelt.
Reageer met quote
13-01-2021, 10:14 door Anoniem
Door Anoniem: De MSM media zijn geen onafhankelijke meer, het zijn eigenlik activisten geworden. Dit komt deels door politiek gekleurde figuren op sleutelposities te zetten (zie NPO en de D66 / PVDA invloed) en deels vanwege de financiering (zie EU subsidies aan de 2 Belgische eigenaren van de NL dagbladen). Een andere belangrijke en ik denk belangrijkste factor is hun commitment aan het globalisme… Ze zijn een tool. Ik vraag me af of er uberhaupt nog onderzoeksjournalisten zitten op die redacties of dat alles vanuit Brussel wordt ge-briefe’t..
Even kijken:
De taken van de NPO bestaan uit "het bevorderen van de samenwerking en cohesie tussen de landelijke omroepen, de programmering van het media-aanbod, het verdelen van de budgetten voor de verschillende omroepen, het verzorgen van distributie, het ondersteunen van omroepen bij de ondertiteling, aankoop en verkoop van programma’s en tot slot het uitvoeren van zelfstandig onderzoek naar de kwaliteit en het imago van de platforms radio, televisie en internet."
Dat heeft dus NUL betrekking op de inhoud van de programma's. Die wordt bepaald door de verschillende omroepen. En die vormen een (redelijke) afspiegeling van de maatschappij... van BNNVara op links naar AvroTros en WNL aan de andere kant.
En voor wat betreft de Belgische eigenaar van NL dagbladen. Hoe is het wel erg dat een aantal Nederlandse dagbladen in handen zijn van Belgische bedrijven, maar is het andersom geen probleem dat een Australiër de pers in Engeland en Amerika beheert?
Als de MSM volgt zie de eenzijdigheid van hun berichten en vooral de gelijkschakeling. Als je daarnaast andere onafhankelijke nieuwbronnen volgt, en ook grote events in bv Europa (grote demonstraties tegen lockdowns) dan zie je wat de Nederlandse media niet melden/onderdrukken qua nieuws.. Plus, indien er toch een klein berichtje komt dan is die altijd negatief van toon en men geeft je geen goed overzicht van de opkomst. Er word standaard vermeld dat er hooligans meeliepen, neo-nazi’s, wappies en dat er vechtpartijen waren…
Ik zie in het nieuws dat ik volg inderdaad een grote gemene deler. Ook bij berichtgeving over zaken waar ik toevallig het nieuws heb zien maken. Ik denk aan demonstraties die uit de hand liepen. Heel raar... dat gebeurd eigenlijk altijd als de demonstranten niet luisteren naar de aanwijzingen van de politie (en daarbij maakt het geen ruk uit of de demonstranten hun mond opendoen tegen racisme of tegen mondkapjes)... en vervolgens komt die demonstratie in het nieuws. Dat gebeurd nu, en dat gebeurde 30 jaar terug ook.
Ook (deels) bij onafhankelijke nieuwsbronnen.

Overigens beschouw ik Twitter, Facebook, Youtube en aanverwanten niet als betrouwbare of onafhankelijke nieuwsbronnen, maar meer als echoputten. En nee... diensten als Gab of Parler (of eventuele linkse varianten) zijn dat helemaal niet. Dat zijn stuk voor stuk niet meer dan zeepkisten, waar men om het hardst de eigen waarheid kan en mag verkondigen.

Goed:
EU
Rutte
NL regering
Klimaatmaatregelen nodig!
Multilculti is goed!
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoogopgeleid etc.
lgbtq abccde etc.
Biden

Slecht:
Putin
Orban
Trump
Ntaonalisme
Kritiek op corona beleid
Dit stukje is door de vorige poster al gefileerd.
Reageer met quote
13-01-2021, 13:15 door Anoniem
Door Anoniem: De geheime CIA operatie "Operation Mockingbird" om journalisten zekere propaganda te laten verspreiden,
is eigenlijk nooit gestopt. Het project schijnt nog gewoon steeds door te lopen.

Waarom is er sprake van steeds duidelijker mediavoorkeur, media-gelijkschakeling en steeds verdere achteruitgang van objectieve journalistiek?

Zie de nog steeds groeiende invloed van de multinationale bedrijven en de laatste tijd voor Big Tech en Big Pharma.
Steeds meer eenzijdig bevooroordeelde berichtgeving dus. Bijvoorbeeld corona-corona-corona - maatregelen - maatregelen - maatregelen - vaccin - vaccin - vaccin en dat al geruime tijd. Ook entameren van het geprefereerde globalisme door MSM tegenover alle andere afwijkende geluiden, zoals nationalisme, conservatieve waarden en normen.

De media valt steeds door de mand, ze steunt steeds het grote(re) geld. De POTUS kan zelfs voorgoed zijn Twitter account verliezen. Het ongebreidelde woord moet vluchten naar nieuwe media als Bitchute dot com, banned video e.d. of via eigen kanalen geuit worden, zie jensen.nl. Dan betreft het soms ook gedoogde oppositie, die een soort van rattenvangers van Hamelen vormen om duidelijk te krijgen waar de weerstand tegen de status-quo binnen de gemeenschap huist. Dit met de uiteindelijke bedoeling om dit schip zo af te laten zinken mettertijd. Twee vliegen in een klap. Mr. Global en CCP profiteren van de ontstane verdeel en heers verdeling in de maatschappij.

Het krijgt allemaal wat enge trekjes, waar is de vroeger zo geliefde Internetvrijheid of was ie er al nooit en wordt dat ons nu slechts openlijk ingewreven door censuur, factcheckers en consensus-dwang?

Wie?

Jodocus Oyevaer

Schokkend! Wat een paranoia.
Ik zou zeggen. "Ga eens naar buiten, reis en praat eens met echte mensen. Ga even weg van dat beeldscherm en helemaal van sociale media." Het belang van die commerciële sites is zoveel mogelijk geld verdienen. Dit doen ze door algoritmes die zoveel mogelijk sensationele berichten aan je tonen. Dat is NIET de waarheid. In de MSM zitten journalisten die er voor geleerd hebben. Hoor en wederhoor. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoor_en_wederhoor_in_de_journalistiek
Reageer met quote
13-01-2021, 14:23 door Tintin and Milou
Door Anoniem:
Door Anoniem: De MSM media zijn geen onafhankelijke meer, het zijn eigenlik activisten geworden. Dit komt deels door politiek gekleurde figuren op sleutelposities te zetten (zie NPO en de D66 / PVDA invloed) en deels vanwege de financiering (zie EU subsidies aan de 2 Belgische eigenaren van de NL dagbladen). Een andere belangrijke en ik denk belangrijkste factor is hun commitment aan het globalisme… Ze zijn een tool. Ik vraag me af of er uberhaupt nog onderzoeksjournalisten zitten op die redacties of dat alles vanuit Brussel wordt ge-briefe’t..

Als de MSM volgt zie de eenzijdigheid van hun berichten en vooral de gelijkschakeling. Als je daarnaast andere onafhankelijke nieuwbronnen volgt, en ook grote events in bv Europa (grote demonstraties tegen lockdowns) dan zie je wat de Nederlandse media niet melden/onderdrukken qua nieuws.. Plus, indien er toch een klein berichtje komt dan is die altijd negatief van toon en men geeft je geen goed overzicht van de opkomst. Er word standaard vermeld dat er hooligans meeliepen, neo-nazi’s, wappies en dat er vechtpartijen waren…

Goed:
EU
Rutte
NL regering
Klimaatmaatregelen nodig!
Multilculti is goed!
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoogopgeleid etc.
lgbtq abccde etc.
Biden

Slecht:
Putin
Orban
Trump
Ntaonalisme
Kritiek op corona beleid

Oke, ik hap.
Goed:
EU —> Zonder de EU zou Nederland een stuk armer zijn geweest. Wij als handelsnatie zijn 1 van de grondleggers van de EU.
Rutte —> Tsja, daar kun je over discuseren. Maar is wel eerlijk gekozen door een meerderheid van de bevolking.
NL regering —> zie vorige
Klimaatmaatregelen nodig! —> Jazeker die zijn nodig. Wij zijn de wereld aan het vernietigen op deze manier. Maar is een wereldwijd probleem.
Multiculti is goed —> Ik zie geen probleem met mensen met een migratie achtergrond. Mits ze zich gedragen. Dankzij de multicultie kan ik hier shoarma, pizza, roti en sushi eten. Anders was het alleen maar aardappels.
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoog opgeleid etc. —> De meeste vluchtelingen zijn ook zielig. Als ze het zo goed hebben waar ze vandaan komen, zouden ze niet komen. Of we ze nodig hebben en allemaal hoog opgeleid zijn betwijfel ik.
lgbtq abccde etc. —> Kun je ff je encryptie algoritme delen? Dan kan de rest het ook ontcijferen. Als je lhbtqi bedoelt, wat is er mis met liefde tussen 2 mensen, ongeacht geslacht of hoe men zich voelt of wat voor kleren men graag aandoet? Waar ben je bang voor?
Biden —> Lijkt mij een stuk beter dan de twitterpresident van de afgelopen 4 jaar.

Slecht:
Putin —> Tsja hij heeft de grondwet aangepast zodat hij eigenlijk voor altijd aan kan blijven. Verkapte dictatuur dus.
Orban —> Zie vorige
Trump —> Meen je dit nou? Hij heeft zoveel stuk gemaakt dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ntaonalisme —> Weer je crypto aangezet? Je zal wel nationalisme bedoelen. Op zich niet verkeerd om trots te zijn op Nederland, maar de wereld houdt niet op bij de grens.
Kritiek op coronabeleid —> Kritiek op beleid is opzich niet verkeerd. Als deze kritiek goed onderbouwd is kan er een normale discussie gevoerd worden. Ook ik heb mijn vraagtekens bij sommige beslissingen. Andere beslissingen ben ik het wel mee eens.

Als ik uw post zo lees zie ik tussen de regels door een hoop frustratie. Waar komt dit vandaan? Laat mij als “ouwe l*l” je het volgende advies geven:
probeer je altijd te verplaatsen in de ander. De wereld is niet zwart/wit of zoals een IT-er denkt 1 of 0. Er zit een hoop tussen. Laten we eens beginnen met naar elkaar te luisteren. En daarmee bedoel ik ook echt luisteren en proberen te begrijpen wat de ander bedoelt.
Prachtig neergezet. Ik sluit mij hierbij aan.
Reageer met quote
13-01-2021, 14:31 door _R0N_
Door Anoniem:

Oke, ik hap.
Goed:
EU —> Zonder de EU zou Nederland een stuk armer zijn geweest. Wij als handelsnatie zijn 1 van de grondleggers van de EU.
Rutte —> Tsja, daar kun je over discuseren. Maar is wel eerlijk gekozen door een meerderheid van de bevolking.
NL regering —> zie vorige
Klimaatmaatregelen nodig! —> Jazeker die zijn nodig. Wij zijn de wereld aan het vernietigen op deze manier. Maar is een wereldwijd probleem.
Multiculti is goed —> Ik zie geen probleem met mensen met een migratie achtergrond. Mits ze zich gedragen. Dankzij de multicultie kan ik hier shoarma, pizza, roti en sushi eten. Anders was het alleen maar aardappels.
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoog opgeleid etc. —> De meeste vluchtelingen zijn ook zielig. Als ze het zo goed hebben waar ze vandaan komen, zouden ze niet komen. Of we ze nodig hebben en allemaal hoog opgeleid zijn betwijfel ik.
lgbtq abccde etc. —> Kun je ff je encryptie algoritme delen? Dan kan de rest het ook ontcijferen. Als je lhbtqi bedoelt, wat is er mis met liefde tussen 2 mensen, ongeacht geslacht of hoe men zich voelt of wat voor kleren men graag aandoet? Waar ben je bang voor?
Biden —> Lijkt mij een stuk beter dan de twitterpresident van de afgelopen 4 jaar.

Slecht:
Putin —> Tsja hij heeft de grondwet aangepast zodat hij eigenlijk voor altijd aan kan blijven. Verkapte dictatuur dus.
Orban —> Zie vorige
Trump —> Meen je dit nou? Hij heeft zoveel stuk gemaakt dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ntaonalisme —> Weer je crypto aangezet? Je zal wel nationalisme bedoelen. Op zich niet verkeerd om trots te zijn op Nederland, maar de wereld houdt niet op bij de grens.
Kritiek op coronabeleid —> Kritiek op beleid is opzich niet verkeerd. Als deze kritiek goed onderbouwd is kan er een normale discussie gevoerd worden. Ook ik heb mijn vraagtekens bij sommige beslissingen. Andere beslissingen ben ik het wel mee eens.

Als ik uw post zo lees zie ik tussen de regels door een hoop frustratie. Waar komt dit vandaan? Laat mij als “ouwe l*l” je het volgende advies geven:
probeer je altijd te verplaatsen in de ander. De wereld is niet zwart/wit of zoals een IT-er denkt 1 of 0. Er zit een hoop tussen. Laten we eens beginnen met naar elkaar te luisteren. En daarmee bedoel ik ook echt luisteren en proberen te begrijpen wat de ander bedoelt.

Prima verwoord, ik sluit me daarbij aan.

Nog 1 opmerking erbij: immigranten zijn allemaal kut tot ze kunnen voetballen, dan zijn ze miljoenen waard.
De wereld is verre van zwart/wit en de laatste 4 jaar hebben laten zien dat populisme echt geen meerwaarde heeft en dat de wereld er echt niet beter van wordt.
Reageer met quote
13-01-2021, 14:57 door Anoniem
En maar wijzen naar Polen en Hongarije terwijl wij in de EU het ook zo doen.

Iets met een balk in het oog. Geen wonder dat de UK uit de EU is vertrokken.
Reageer met quote
14-01-2021, 16:28 door Anoniem
Door Anoniem: Oke, ik hap.
Goed:
EU —> Zonder de EU zou Nederland een stuk armer zijn geweest. Wij als handelsnatie zijn 1 van de grondleggers van de EU.
Rutte —> Tsja, daar kun je over discuseren. Maar is wel eerlijk gekozen door een meerderheid van de bevolking.
NL regering —> zie vorige
Klimaatmaatregelen nodig! —> Jazeker die zijn nodig. Wij zijn de wereld aan het vernietigen op deze manier. Maar is een wereldwijd probleem.
Multiculti is goed —> Ik zie geen probleem met mensen met een migratie achtergrond. Mits ze zich gedragen. Dankzij de multicultie kan ik hier shoarma, pizza, roti en sushi eten. Anders was het alleen maar aardappels.
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoog opgeleid etc. —> De meeste vluchtelingen zijn ook zielig. Als ze het zo goed hebben waar ze vandaan komen, zouden ze niet komen. Of we ze nodig hebben en allemaal hoog opgeleid zijn betwijfel ik.
lgbtq abccde etc. —> Kun je ff je encryptie algoritme delen? Dan kan de rest het ook ontcijferen. Als je lhbtqi bedoelt, wat is er mis met liefde tussen 2 mensen, ongeacht geslacht of hoe men zich voelt of wat voor kleren men graag aandoet? Waar ben je bang voor?
Biden —> Lijkt mij een stuk beter dan de twitterpresident van de afgelopen 4 jaar.

Slecht:
Putin —> Tsja hij heeft de grondwet aangepast zodat hij eigenlijk voor altijd aan kan blijven. Verkapte dictatuur dus.
Orban —> Zie vorige
Trump —> Meen je dit nou? Hij heeft zoveel stuk gemaakt dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ntaonalisme —> Weer je crypto aangezet? Je zal wel nationalisme bedoelen. Op zich niet verkeerd om trots te zijn op Nederland, maar de wereld houdt niet op bij de grens.
Kritiek op coronabeleid —> Kritiek op beleid is opzich niet verkeerd. Als deze kritiek goed onderbouwd is kan er een normale discussie gevoerd worden. Ook ik heb mijn vraagtekens bij sommige beslissingen. Andere beslissingen ben ik het wel mee eens.

Als ik uw post zo lees zie ik tussen de regels door een hoop frustratie. Waar komt dit vandaan? Laat mij als “ouwe l*l” je het volgende advies geven:
probeer je altijd te verplaatsen in de ander. De wereld is niet zwart/wit of zoals een IT-er denkt 1 of 0. Er zit een hoop tussen. Laten we eens beginnen met naar elkaar te luisteren. En daarmee bedoel ik ook echt luisteren en proberen te begrijpen wat de ander bedoelt.
Heerlijk, ook ik sluit mij hier volledig bij aan, met de opmerking dat ik zou zeggen: patriottisme is prima, laten we vooral trots zijn op ons land. Maar nationalisme zorgt er voor dat we in- en outgroups gaan creëren en dat moeten we toch niet willen.
En ik hoop dat andere lezers hier zich het goede advies ter harte zullen nemen.
Reageer met quote
14-01-2021, 18:27 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: De MSM media zijn geen onafhankelijke meer, het zijn eigenlik activisten geworden. Dit komt deels door politiek gekleurde figuren op sleutelposities te zetten (zie NPO en de D66 / PVDA invloed) en deels vanwege de financiering (zie EU subsidies aan de 2 Belgische eigenaren van de NL dagbladen). Een andere belangrijke en ik denk belangrijkste factor is hun commitment aan het globalisme… Ze zijn een tool. Ik vraag me af of er uberhaupt nog onderzoeksjournalisten zitten op die redacties of dat alles vanuit Brussel wordt ge-briefe’t..

Als de MSM volgt zie de eenzijdigheid van hun berichten en vooral de gelijkschakeling. Als je daarnaast andere onafhankelijke nieuwbronnen volgt, en ook grote events in bv Europa (grote demonstraties tegen lockdowns) dan zie je wat de Nederlandse media niet melden/onderdrukken qua nieuws.. Plus, indien er toch een klein berichtje komt dan is die altijd negatief van toon en men geeft je geen goed overzicht van de opkomst. Er word standaard vermeld dat er hooligans meeliepen, neo-nazi’s, wappies en dat er vechtpartijen waren…

Goed:
EU
Rutte
NL regering
Klimaatmaatregelen nodig!
Multilculti is goed!
Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoogopgeleid etc.
lgbtq abccde etc.
Biden

Slecht:
Putin
Orban
Trump
Ntaonalisme
Kritiek op corona beleid

Oke, ik hap.
Goed:
EU —> Zonder de EU zou Nederland een stuk armer zijn geweest. Wij als handelsnatie zijn 1 van de grondleggers van de EU.

Wat een onzin - Nederland was mede grondlegger van EGKS -> EEG -> EG .

Een _economische_ alliantie, met een afgestemd intern en extern handelsbeleid .

Prima.
Daar heb je geen EU staat voor nodig - en al helemaal geen gemeenschappelijke munt of open grenzen.

De propaganda van de EU voorstanders claimt voordelen waarvoor helemaal geen EU of Euro nodig zijn - aangezien ze al bereikt werden met een handelsgemeenschap .
(Of, voor wat betreft inter-europese oorlogen sinds 1945 - die verdienste valt vooral op het conto van de NAVO ).



Rutte —> Tsja, daar kun je over discuseren. Maar is wel eerlijk gekozen door een meerderheid van de bevolking.
NL regering —> zie vorige

Wel... Een coalitie van 4 partijen die nu precies 75 van de 150 zetels (50%) hebben . Bepaald geen overweldigend mandaat.

Wat des te duidelijker bleek in de referenda waarbij de bevolking overweldigend anders stemde dan de 'volksvertegenwoordigers' .



Klimaatmaatregelen nodig! —> Jazeker die zijn nodig. Wij zijn de wereld aan het vernietigen op deze manier. Maar is een wereldwijd probleem
Multiculti is goed —> Ik zie geen probleem met mensen met een migratie achtergrond. Mits ze zich gedragen. Dankzij de multicultie kan ik hier shoarma, pizza, roti en sushi eten. Anders was het alleen maar aardappels.

Jezus wat een kulargument . Moorden bij de vleet, elk jaar een hele stad erbij aan "vluchtelingen" maar iemand in z'n nette wijken bubbel (die gegarandeerd niet naast de problemen woont) vind de roti hap zo lekker.


Vluchtelingen zijn allemaal zielig, we hebben ze nodig, zijn allemaal hoog opgeleid etc. —> De meeste vluchtelingen zijn ook zielig. Als ze het zo goed hebben waar ze vandaan komen, zouden ze niet komen. Of we ze nodig hebben en allemaal hoog opgeleid zijn betwijfel ik.

Dat een groot deel van de wereld erop vooruit gaat met een gratis huis en gratis geld in NL klopt natuurlijk.
Dat kun je 'zielig' noemen.
Je bent alleen collectief gek als je dat ook gaat geven.


lgbtq abccde etc. —> Kun je ff je encryptie algoritme melen? Dan kan de rest het ook ontcijferen. Als je lhbtqi bedoelt, wat is er mis met liefde tussen 2 mensen, ongeacht geslacht of hoe men zich voelt of wat voor kleren men graag aandoet? Waar ben je bang voor?

Persoonlijk wordt ik schijtziek van het gedram voor en door lieden op grond van hun voorkeur voor welk seksgat ze hebben, of omdat ze de loodgieterij hebben laten ombouwen en hoe bijzonder speciaal ze wel niet zijn. Meestal combineert dat met persoonlijk weinig presteren.


Biden —> Lijkt mij een stuk beter dan de twitterpresident van de afgelopen 4 jaar.

Vroeger was 'vrede in het Midden-Oosten' zo'n onbereikbaar ideaal. Net als een VS president die geen oorlogen begint.
Nu hebben we een VS president (gehad) die daar meer in bereikt heeft dan al z'n voorgangers bij elkaar - inclusies Mr Nobelprijs-voor-de-Vrede is het nog niet goed.
En als ongeveer enige VS president geen oorlog begonnen is.

Biden is half dement - we zullen zien wie aan z'n touwtjes trekt. Maar de zuurgraad in de Dems is wel hoog.


Slecht:
Putin —> Tsja hij heeft de grondwet aangepast zodat hij eigenlijk voor altijd aan kan blijven. Verkapte dictatuur dus.

Wel met meer stemmen herkozen dan de *vier* partijen bij elkaar hier .


Orban —> Zie vorige

En ik las mensen die dit argumenten 'fileren' noemen 'Zie vorige'. Wat een hopeloosheid .

Hongarije : regeringspartij (/coalitie) (2018) heeft 2/3 meerderheid Opkomst 70%
Leidende partij heeft 49% .

Nederland : regerings coalitie (2017) heeft 50.5% met vier partijen. Opkomst 80% .
Leidende partij (VVD) heeft 21%

Inwoner uit land met een vier-partijen coaltie die regeert met 50.5% van de stemmen en refenda afschaft en vervolging organiseert van oppositie-politici roept iets qua 'dictatuur' over land waar de regeringscoalitie een groter mandaat heeft en de partij van de premier een _veel_ groter mandaat .

Zeker Nederlanders hebben nogal eens last van splinter-balk problemen.

[..]


Als ik uw post zo lees zie ik tussen de regels door een hoop frustratie. Waar komt dit vandaan? Laat mij als “ouwe l*l” je het volgende advies geven:

Oh, ik dacht dat je een millenial was die dacht dat de wereld in 2000 begonnen was.

Als je EEG/EG en koude oorlog (en 'zure regen' en 'waddenzee') hebt meegemaakt hoef je toch niet meer mee te gaan in de hype dat de zon pas is gaan schijnen sinds de EU er is, en alle grote problemen van 'nu' zijn ?

Ik denk dat je echt teveel je laat manipuleren door de mainstream media.

Toen ik jong was probeerden dissidenten van het Oosten naar het Westen te gaan om politiek asiel aan te vragen.
Het is beschamend dat ze nu de andere kant op gaan (Snowden) - wat trouwens volledig onder Mr 'Hope and Change' president Obama verliep .
Met een beetje humor krijgt hij gratie als een van de laatste ambsdaden van Trump .
Reageren
Ondersteunde bbcodes
Bold: [b]bold text[/b]
Italic: [i]italic text[/i]
Underline: [u]underlined text[/u]
Quote: [quote]quoted text[/quote]
URL: [url]https://www.security.nl[/url]
Config: [config]config text[/config]
Code: [code]code text[/code]

Je bent niet ingelogd en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.

Je reactie is verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk gemodereerd.

Verder
captcha
Nieuwe code
Preview Reageren
Zoeken
search
Vacature
Vacature

Technisch Security Specialist

De IT in de zorg professionaliseert. De beweging naar de Cloud brengt nieuwe mogelijkheden met zich mee maar ook de noodzaak om op security gebied stappen te zetten. Wil je die stap met ons zetten en werken in een dynamische, moderne IT omgeving? Solliciteer dan op deze veelzijdige functie!

Lees meer

Welke messaging-app gebruik jij?

32 reacties
Aantal stemmen: 972
Vacature
Vacature

Engineer IT-operations

Nationaal Cyber Security Centrum

Als engineer IT-operations werk je in DevOps-verband samen met de solution-engineers van het NCSC. Die zijn verantwoordelijk voor de implementatie, doorontwikkeling en het applicatief beheer van onze businessapplicaties. Jij vult de Ops-taken in. Jouw grootste uitdaging? Bestaande regels vertalen naar technische oplossingen.

Lees meer
Vacature
Vacature

(Senior) Solutions-engineer

Nationaal Cyber Security Centrum

Als (senior) technisch applicatie beheerder/developer ben je verantwoordelijk voor de implementatie, doorontwikkeling en het beheer van een aantal business applicaties en technische voorzieningen van het NCSC. Het gaat hierbij om applicaties en voorzieningen op het gebied van incident- en vulnerability management en malware analyse.

Lees meer
Security.NL Twitter
04-11-2016 door Redactie

Altijd meteen op de hoogte van het laatste security nieuws? Volg ons nu ook op Twitter!

Lees meer
Nieuwe Huisregels en Privacy Policy

Op 5 december 2017 hebben we een nieuwe versie van onze huisregels en privacy policy ingevoerd. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de nieuwe huisregels van Security.NL.

Op 24 mei 2018 hebben we, in het kader van de AVG, onze privacy policy bijgewerkt. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Heb je vragen neem dan contact op met info@security.nl.

Verzenden
Privacy Policy

Op 24 mei 2018 hebben we, in het kader van de AVG, onze privacy policy bijgewerkt. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Heb je vragen neem dan contact op met info@security.nl.

Verzenden
Inloggen

Bedankt! Je kunt nu inloggen op je account.

Wachtwoord vergeten?
Nieuwe code captcha
Inloggen

Wachtwoord Vergeten

Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuwe code captcha
Stuur link

Password Reset

Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Sluiten
Registreren bij Security.NL

Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.

Nieuwe code captcha
Verzenden

Registreren

Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.

Sluiten
Over Security.NL
Huisregels
Privacy Policy
Adverteren
© 2001-2021 Security.nl - The Security Council
RSS Twitter