image

ZeelandNet waarschuwt klanten voor malafide e-mail

maandag 3 augustus 2015, 09:58 door Redactie, 31 reacties

Na Ziggo waarschuwt ook ZeelandNet klanten voor een malafide e-mail die op dit moment rondgaat en beweert dat de ontvanger een betalingsachterstand heeft. De e-mail heeft als onderwerp 'Betalingsachterstand' en zou van betalingsachterstand@zeelandnet.nl afkomstig zijn.

Volgens het bericht moet de ontvanger een bedrag van 39,95 euro voldoen. "Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan. U heeft ZeelandNet gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren, helaas is dit op het door u opgegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 39,95. Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 39,95 te betalen", aldus de e-mail.

Waar de malafide e-mail die aan Ziggo-klanten was gericht ontvangers vroeg om de betaling via een Paysafe-card te verrichten, wordt nu een rekeningnummer van de ASN Bank vermeld waar het geld naar toe moet worden overgemaakt. Via Twitter en de eigen website heeft ZeelandNet nu een waarschuwing gegeven, inclusief een voorbeeld van de e-mail.

Reacties (31)
03-08-2015, 10:18 door Anoniem
Zelfde bericht ontvangen From: "KPN" <betalingsachterstand@kpn.nl>
Maar dan voor €52,95
Verder precies hetzelfde mailtje en rekeningnummer.
03-08-2015, 10:24 door Anoniem
Bij mij varieert de manier waarop ik Ziggo zou moeten betalen (de betalingsachterstand is trouwens sinds dit weekend onder de 100 euro gezakt). Vanmorgen eentje ontvangen voor Paysave via een (gekraakte) pagina op kruidvat.nl. Even later eentje met het verzoek om een ASN rekening te gebruiken.

Peter
03-08-2015, 10:59 door Anoniem
Hetzelfde ASN bankrekeningnummer wordt gebruikt in een valse mail die gisteren is verstuurd namens KPN (betalingsachterstand@kpn.nl).
In die mail wilde de afzender EUR 52,95 op die ASN rekening bijgeschreven hebben.

Hans
03-08-2015, 16:04 door Anoniem
Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan. U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren, helaas is dit op het door u opgegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 34,95.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 34,95 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL44 ASNB 0709 1788 16 ten name van "KPN B.V." onder vermelding van "betalingskenmerk: 02300160031".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
03-08-2015, 21:41 door Anoniem
Dan lijkt het me dat inmiddels de ASNbank ook al wel is ingelicht over deze praktijken
03-08-2015, 22:36 door Anoniem
Door Anoniem: Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan. U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren, helaas is dit op het door u opgegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 34,95.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 34,95 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL44 ASNB 0709 1788 16 ten name van "KPN B.V." onder vermelding van "betalingskenmerk: 02300160031".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
03-08-2015, 22:40 door Anoniem
Wij hebben precies dezelfde mail ontvangen van zgn. Bob Mols KPN vandaag 19.22 uur en moeten €20,95 betalen ipv de €34,95 wat hierboven in de Mail staat.
04-08-2015, 12:23 door Anoniem
Ook ik heb precies dezelfde mail ontvangen van Bob Mols KPN op 3 aug, 18:06 uur waarin wordt vermeld dat ik €20,95 moet betalen.
04-08-2015, 21:57 door Anoniem
Ook wij ontvingen een dergelijke mail.

Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 113,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 113,48 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BTW04082015".


Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Belastingdienst
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
05-08-2015, 00:12 door Anoniem
Ook wij hebben vandaag een e-mail ontvangen, precies zoals hierboven. Zelfde bedrag, en rekeningnummer, belastingachterstand etc.
05-08-2015, 06:18 door Anoniem
Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 113,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 113,48 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BTW04082015".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Belastingdienst
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden
05-08-2015, 06:57 door Anoniem
Ook ik ontving gisteren een mail wilde bij mij alleen nog wat meer hebben;-)


Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 113,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.

Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 113,48 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BTW04082015".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Belastingdienst


N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden
05-08-2015, 08:39 door Anoniem
Wij hebben de zelfde ontvangen op 04/08 om 21:42

Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 113,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 113,48 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BTW04082015".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Belastingdienst
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
05-08-2015, 08:51 door Anoniem
Zelfde mail, alleen hoger bedrag en andere directeur.

Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 254,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.

Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het openstaande bedrag van € 254,48 te betalen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BA05082014".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Peter Veld
Directeur-Generaal Belastingdienst


N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
05-08-2015, 09:19 door Anoniem
Wij moeten zelfs 113,48 betalen!
05-08-2015, 10:16 door Anoniem
Exact dezelfde mail als die van "Vandaag 08:51 door anoniem".
Gisteren een "betalingsachterstand" bij KPN met het zelfde ING nr.
Vraag is: Als dit (al dan niet) een regulier nr vd ING (of ASN) is waarom horen we niets van deze banken?
Heb beide mails doorgestuurd naar valse-email@ing.nl.
05-08-2015, 10:28 door Anoniem
Hebben wij het hoogste bedrag van 254,48 euro te betalen??

Zouden er mensen zijn die hier intrappen?


Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 254,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.

Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het openstaande bedrag van € 254,48 te betalen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BA05082014".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Peter Veld
Directeur-Generaal Belastingdienst

N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
05-08-2015, 10:44 door Anoniem
IK HEB ER OOK EEN!!!!! grrrr kan er nou niemand iets aan dit soort dingen doen???
Geachte heer/mevrouw,


U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor
de geleverde KPN diensten niet automatisch van uw rekening kan worden afgeschreven. Wij
verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van 159,42 euro alsnog aan ons over te maken.
Mochten wij uw betaling niet binnen de door ons gestelde termijn van u ontvangen, zal uw KPN aansluiting op non/actief worden gesteld en zal de vordering als incasso behandeld worden.
De daarbij behorende kosten komen geheel voor u rekening. Wij zijn dan genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan Bos Incasso.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig voldoen.

Vraag uw betaalgegevens op


Als u niet zelf betaalt, dan kunt u deze e-mail doorsturen naar de persoon of instantie die het
openstaande bedrag dient te betalen. Wij verzoeken u dit bedrag binnen 24 uur te betalen om verdere blokkades en verhogingen te voorkomen.


Met vriendelijke groet,


Bob Mols
Directeur Klantenservice KPN
05-08-2015, 11:10 door Anoniem
Ik kreeg dezelfde als "10:44 door Anoniem", gisteravond om 18.14.
05-08-2015, 11:14 door Anoniem
Door Anoniem: Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 113,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 113,48 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BTW04082015".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Belastingdienst
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden
05-08-2015, 11:17 door Anoniem
Ook wij hebben er een, trap er niet in!!!!!!!

Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 254,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.

Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het openstaande bedrag van € 254,48 te betalen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BA05082014".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Peter Veld
Directeur-Generaal Belastingdienst

N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
05-08-2015, 11:18 door Anoniem
ook mail ontvangen van de belastingdienst onder naam van Bob Mols.
Betalingsachterstand over 2014 van € 113,48
Overmaken op NL 74 INGB 0665009445
Verdere kosten bla bla bla
Hij werkt dus voor belastingdienst KPN ???
Ontvangen op 05-08-2015 in de Betuwe Gelderland.
05-08-2015, 11:38 door Anoniem
Deze e-mail hebben wij vandaag 05-08-2015 ontvangen vanuit het e-mailadres belastingaangifte@belastingdienst.nl
LET OP: NIET BETALEN!!!!!

Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 254,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 254,48 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BTW04082015".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Peter Veld
Directeur-Generaal Belastingdienst
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
05-08-2015, 11:43 door Anoniem
Ook mijn vriendin heeft van zowel "de KPN en de belastingdienst" soort gelijke mailen ontvangen. Waarschuwing verspreiden via Facebook zal een sneeuwbal affect geven.
05-08-2015, 13:53 door Anoniem
Door Anoniem: Zelfde mail, alleen hoger bedrag en andere directeur.

Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 254,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.

Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het openstaande bedrag van € 254,48 te betalen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BA05082014".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Peter Veld
Directeur-Generaal Belastingdienst


N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

Zelfde mail en bedrag vanmorgen ontvangen heb hem doorgestuurd naar valse mail aan de Belastingdienst
05-08-2015, 16:58 door Anoniem
Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan. U heeft ZeelandNet gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren, helaas is dit op het door u opgegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 39,95.

Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 39,95 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL44 ASNB 0709 1788 16 ten name van "ZeelandNet" onder vermelding van "betalingskenmerk: ZLN02300160031".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening(en) op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Erwin de Wit
Directeur Klantenservice

N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 2015.0.6086 / Virusdatabase: 4392/10359 - datum van uitgifte: 08/02/15
05-08-2015, 17:21 door Anoniem
En ja ook wij hebben er verschillende ontvangen. Twee van de Kpn en een van de belastingdienst...


Geachte heer/mevrouw,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan van uw belastingaangifte 2014. Wij hebben geprobeerd om het openstaande bedrag te incasseren, helaas is dit niet gelukt op het rekeningnummer dat bij ons bekend staat. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 254,48. U ontvangt ook een schriftelijke herinnering die vandaag per post is verstuurd.
Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het openstaande bedrag van € 254,48 te betalen. U dient het verschuldigde bedrag over te maken naar bankrekeningnummer NL74 INGB 0665 0094 45 ten name van "Belastingdienst" onder vermelding van "betalingskenmerk: BA05082014".

Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten!

Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Peter Veld
Directeur-Generaal Belastingdienst
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
07-08-2015, 14:43 door Anoniem
Ik heb er ook één ontvangen van "KPN"!
08-05-2016, 22:29 door Anoniem
kreeg er een van t mobile € 78.02

bob mols dercteur
15-05-2016, 09:49 door Anoniem
We hebben er ook weer eens een ontvangen van kpn bob mols of we even 685,27 willen schokken. We zijn geeneens klant bij kpn. Allemaal nep facturen.
30-05-2016, 00:06 door Anoniem
Ook een fikse rekening gehad. Heb sowieso niks van kpn en dat mailadres gebruik ik niet voor officiële dingen. Ben toch al voorzichtig met dingen. Helaas zullen er toch mensen zijn die erin trappen.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.