Privacy - Wat niemand over je mag weten

Naamgenoot vult jouw e-mailadres in

26-07-2023, 07:35 door Anoniem, 30 reacties
Een (buitenlandse) bijna naamgenoot van mij kent zijn eigen e-mailadres niet zo goed en vult met regelmaat die van mij in als hij ergens een contract afsluit.

Het is gelukkig goed te herkennen, want hij mist altijd een puntje in het mailadres (dus niet jan.jansen maar janjansen). Iets dat bij gmail niets uitmaakt en de mail dus bij mij laat binnenkomen (helaas niet blokkeerbaar).

Naast de grote hoeveelheid spam die binnenkomt, komen dus ook met regelmaat nieuwe abonnementcontracten binnen die duidelijk legitiem zijn, gezien o.a. de exacte naw-gegevens van mijn naamgenoot zichtbaar zijn in de mail.

Dan valt ineens op hoe slecht bedrijven zijn in het controleren van e-mailadressen.

Veel bedrijven lijken e-mailadressen totaal niet te controleren. Ooit ingevuld zal het wel juist zijn.

Andere bedrijven versturen een e-mail met het verzoek het adres te bevestigen, reminder daarop en vervolgens zonder enige bevestiging gaat alles lekker verder. Een knop met “het mailadres klopt niet” is er niet. De afzender is altijd noreply@. Afmeldknop gaat soms zelfs naar een inlogpagina.

Nu ben ik vast niet de enige, hoe gaan anderen hiermee om?
Zijn er nog richtlijnen hoe bedrijven zouden moeten omgaan met klanten die een e-mailadres invullen om dit soort fouten te voorkomen?
Reacties (30)
26-07-2023, 09:49 door Anoniem
Je kunt een mailtje sturen naar je naamgenoot, met het vriendelijke doch dringende verzoek beter op te letten. En verder aan te geven dat je mail voor hem per direct verwijdert. Ook als dat bv een wachtwoord reset, een belangrijk contract oid is.

En voor je eigen gemoedsrust, zou ik eigen belangrijke mail naar een alias of meerdere vereschillende aliassen laten sturen, zodat je ze makkelijker kan sorteren of filteren.

Miocht je een eigen email-client gebruiken, dan kun je een regel instellen die alle mail met het emailadres van je naamgenoot automatisch in een aparte map/de prullenbak plaatst.


Vwb gmail:

https://www.hostinger.com/tutorials/how-to-block-unwanted-emails

Het lijkt wel te kunnen. :-)
Dit kostte me letterlijk 2 seconden zoeken (in het Engels) op het internet.
26-07-2023, 09:55 door Anoniem
Als eindgebruiker. Gebruik nooit je echte naam in mail adressen je geeft enkel meer gegevens weg en er zit geen enkel voordeel aan. Als verwerker verifieren wij alle klanten via onze sales afdeling. Klanten worden opgenomen in ons crm als gemachtigd tijdens contract afsluiting.

Als het mail adres niet overeenkomt tijdens het ontvangen van een opdracht dan bellen we naar het bij ons bekende nummer of sturen een reactie op het bij ons geregistreerde mail adres. Krijgen we geen reactie dan wordt het mail adres die de aanvraag deed tijdelijk geblokeert met berichtgeving contact op te nemen met hun accountmanager.

Let wel wij zitten in hosting business voor mkb en verwerken dan ook meer dan enkel de data van de eindgebruiker zelf. Ik verwacht niet dat zo een controle ooit gedaan wordt voor een dienst dat enkel de data van de eindgebruiker verwerkt.
Je moet ook zo denken hoeveel kost het verifieren van data voor een bedrijf. Onze klanten betalen per maand en daar zitten dit soort zaken inberekend maar stel iemand sluit een online abbonement af voor een magazine kan je dan verwachten dat ze de marge hier voor hebben of de resources?
26-07-2023, 10:53 door Anoniem
Door Anoniem:
Andere bedrijven versturen een e-mail met het verzoek het adres te bevestigen, reminder daarop en vervolgens zonder enige bevestiging gaat alles lekker verder. Een knop met “het mailadres klopt niet” is er niet. De afzender is altijd noreply@. Afmeldknop gaat soms zelfs naar een inlogpagina.

Tja dat probleem ken ik. Zowel door een mailadres wat voor dat ik het in gebruik nam "van iemand anders geweest was", als door het intyp probleem. Iemand heeft ooit mijn adres ingetikt op zo'n "ontvang dagelijks aanbiedingen" site (met een fullname die lijkt op de mijne) en hoewel het me wel gelukt is om van die aanbiedingen zelf af te komen, heeft dit bedrijf kennelijk duizenden "affiliates" en blijft het adres ingeschreven worden op nieuwe mailinglijsten met de mooiste aanbiedingen. Gelukkig werkt het spamfilter erg goed.
Ook was het adres voor ik het had legitiem ingeschreven bij bijvoorbeeld de Volkskrant, en inderdaad wat je zegt er is wel een "afmeldknop" maar het eerste wat die vraagt is usernaam en password.
Tenslotte ontving ik regelmatig allerlei CC's van discussies rond aankopen in de modewereld (inkoop bij fabrieken) en ook een keer een oproep om de verschijnen voor een Covid test die een bedrijf nodig vond.

Er is niks aan te doen. Behalve spamfilteren en negeren dan.
26-07-2023, 12:33 door Jan Joris Vereijken - Bijgewerkt: 26-07-2023, 12:33
Ik heb een <voornaam>@gmail.com adres, waardoor ik hetzelfde probleem heb. Echt elke week gebeurt het me wel. Het meeste negeer ik, soms hef ik aangemaakte accounts weer op, omdat ik gek word van alle mails. En ik heb bewust een leeg Facebook account aangemaakt onder mijn email, omdat dat iedere keer opnieuw geopend werd nadat ik het gesloten had.
26-07-2023, 12:59 door Anoniem
Misschien een andere dienstverlener gebruiken, dan heb je je email addy maar een ander domein.

Slechter als dot hotmail of dot outlook of dot gmail kun je niet hebben namelijk

Allemaal content-scanning zero-privacy gratis diensten die ook alles behalve professionaliteit uitstralen

Hotmail namen wij begin 2000 toen we een adresje nodig hadden om ons in te schrijven op de TMF chat ik bedoel maar

#igigikill6
26-07-2023, 13:16 door Anoniem
Door Anoniem: Je kunt een mailtje sturen naar je naamgenoot, met het vriendelijke doch dringende verzoek beter op te letten. En verder aan te geven dat je mail voor hem per direct verwijdert. Ook als dat bv een wachtwoord reset, een belangrijk contract oid is.
Dan moet de vraagsteller wel het juiste e-mailadres kennen; mij wordt niet duidelijk uit diens verhaal of die dat kent.

Door Anoniem: Nu ben ik vast niet de enige, hoe gaan anderen hiermee om?
Ik heb dit soort verhalen vaker van mensen gehoord. Er was er een die het juiste e-mailadres kon raden omdat bij die provider het puntje in de naam juist wel verschil maakte, en zo de persoon op de vergissing kon wijzen. Jij beschikt over het fysieke adres, schrijf je. Als je het juiste e-mailadres niet weet en er de kosten voor over hebt kan je een kaartje sturen in plaats van het mailtje dat de andere anoniem suggereerde.

Het ging steeds om mensen die een account hadden bij een grote provider (ziggo, gmail). Da's logisch: hoe groter de provider hoe groter de kans op dit soort botsingen. Bij kleinere providers zal dit minder vaak voorkomen. Zelf heb ik een eigen domein voor enkele tientjes per jaar (domeinregistratie+hosting) en ik heb dus een heel e-maildomein voor mezelf. Dit levert je natuurlijk alleen maar suggesties op waar je wat mee kan als dit je zo hoog zit dat je van e-mailadres wilt veranderen.

De fout wordt hier in de eerste plaats gemaakt door je bijna-naamgenoot. Die bezorgt jou overlast door zo slordig te zijn met belangrijke dingen. Jij hoeft niet door hoepels te gaan springen om dat te corrigeren. Het is heel attent van je als je een poging waagt, maar het is niet jouw probleem en je hoeft er niet ver in te gaan als het lastig blijkt te zijn. En je hoeft je niet schuldig te voelen als je er geen zin in hebt.

Als je de e-mails niet kan stoppen kan je, zoals al gesuggereerd, wellicht een filterregel maken die ze naar een aparte map dirigeert, of direct naar de vuilnisbak.
26-07-2023, 13:32 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem:
Andere bedrijven versturen een e-mail met het verzoek het adres te bevestigen, reminder daarop en vervolgens zonder enige bevestiging gaat alles lekker verder. Een knop met “het mailadres klopt niet” is er niet. De afzender is altijd noreply@. Afmeldknop gaat soms zelfs naar een inlogpagina.

Tja dat probleem ken ik. Zowel door een mailadres wat voor dat ik het in gebruik nam "van iemand anders geweest was", als door het intyp probleem. Iemand heeft ooit mijn adres ingetikt op zo'n "ontvang dagelijks aanbiedingen" site (met een fullname die lijkt op de mijne) en hoewel het me wel gelukt is om van die aanbiedingen zelf af te komen, heeft dit bedrijf kennelijk duizenden "affiliates" en blijft het adres ingeschreven worden op nieuwe mailinglijsten met de mooiste aanbiedingen. Gelukkig werkt het spamfilter erg goed.
Ook was het adres voor ik het had legitiem ingeschreven bij bijvoorbeeld de Volkskrant, en inderdaad wat je zegt er is wel een "afmeldknop" maar het eerste wat die vraagt is usernaam en password.
Tenslotte ontving ik regelmatig allerlei CC's van discussies rond aankopen in de modewereld (inkoop bij fabrieken) en ook een keer een oproep om de verschijnen voor een Covid test die een bedrijf nodig vond.

Er is niks aan te doen. Behalve spamfilteren en negeren dan.

vwb een afmeldknop achter een login.
Er was geen optie: "wachtwoord vergeten mail me een nieuwe", "alles vergeten, stuur me een linkje".
En dan adhv dat linkje, het account disabelen

Of ombuigen LoL. Dan kan die ander er niet meer bij.
26-07-2023, 15:35 door Briolet
Het is gelukkig goed te herkennen, want hij mist altijd een puntje in het mailadres (dus niet jan.jansen maar janjansen). Iets dat bij gmail niets uitmaakt en de mail dus bij mij laat binnenkomen (helaas niet blokkeerbaar).

Als er altijd een puntje ontbreekt, moet het toch blokkeerbaar zijn? Dan moet je altijd een regel kunnen instellen die alle mail naar "janjansen" direct weer trashed. En als je beheer over de mailserver hebt, kun je hem daar al blokkeren. Maar gmail is niet jouw mailserver, dus blijft over direct trashen. Eventueel gecombineerd met een bericht naar de echte persoon.
26-07-2023, 16:47 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Je kunt een mailtje sturen naar je naamgenoot, met het vriendelijke doch dringende verzoek beter op te letten. En verder aan te geven dat je mail voor hem per direct verwijdert. Ook als dat bv een wachtwoord reset, een belangrijk contract oid is.
Dan moet de vraagsteller wel het juiste e-mailadres kennen; mij wordt niet duidelijk uit diens verhaal of die dat kent.

De vraagsteller stelt zelf:

"Het is gelukkig goed te herkennen, want hij mist altijd een puntje in het mailadres (dus niet jan.jansen maar janjansen)."

Het lijkt er dus wel op dat hij/zij het adres van de naamgenoot kent of kan herleiden.
26-07-2023, 17:56 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem:
Door Anoniem: Je kunt een mailtje sturen naar je naamgenoot, met het vriendelijke doch dringende verzoek beter op te letten. En verder aan te geven dat je mail voor hem per direct verwijdert. Ook als dat bv een wachtwoord reset, een belangrijk contract oid is.
Dan moet de vraagsteller wel het juiste e-mailadres kennen; mij wordt niet duidelijk uit diens verhaal of die dat kent.

De vraagsteller stelt zelf:

"Het is gelukkig goed te herkennen, want hij mist altijd een puntje in het mailadres (dus niet jan.jansen maar janjansen)."

Het lijkt er dus wel op dat hij/zij het adres van de naamgenoot kent of kan herleiden.

Helaas, het mailadres ken ik niet. Fysieke adres wel, zal eens een brief versturen ;-).

Mogelijk gebruikt de naamgenoot bijvoorbeeld op zijn werk janjansen terwijl hij op gmail iets anders gebruikt. Want janjansen en jan.jansen komen beide bij mij.

Binnen gmail lijk je op missende puntjes geen filter te kunnen instellen, alleen extra’s achter de + lijk je te kunnen filteren.
Tenzij ik ergens toch een handleiding mis ;).

Blokkeren van afzenders is nutteloos en soms onhandig (als we beide bij dezelfde partij toevallig een account aanmaken, ik netjes met de punt en zijn poging zonder de punt).

Bij eigen domeinen heb je andere problemen (zoals dat je server nog steeds wel geblokkeerde mail zit aan te nemen voor de server het bounced, wat je dus datavekeer kost), juist waar je gmail voor wilt gebruiken voor de random websites die spamgevoelig zijn ;-).

Zijn er nog richtlijnen hoe bedrijven zouden moeten omgaan met klanten die een e-mailadres invullen om dit soort fouten te voorkomen?
26-07-2023, 18:28 door Anoniem
Door Anoniem: De vraagsteller stelt zelf:

"Het is gelukkig goed te herkennen, want hij mist altijd een puntje in het mailadres (dus niet jan.jansen maar janjansen)."

Het lijkt er dus wel op dat hij/zij het adres van de naamgenoot kent of kan herleiden.
Bij Gmail kun je altijd één punt toevoegen en de mail komt ook aan. 'jan.jansen', 'janjansen', maar ook 'janjan.sen' komen op één en hetzelfde adres aan.
Zou dus een toevoeging aan het adres mogen zitten 'janjansen12' die vergeten wordt. Denk niet dat TS dit weet.
26-07-2023, 19:49 door Anoniem
Ik heb een vaste "dubbelganger" bij één van mijn e-mailadressen, die zich meteen "meldde" op het moment dat ik dat adres bij KPN aanmaakte. Omdat mijn hartstocht om dingen recht te zetten het dan wint van mijn behoefte om zoveel mogelijk "onder de radar" te blijven heb ik contact opgenomen met de afzender (een winkel) en zo vast kunnen stellen waar de fout zat. Het bleek een letter verschil in de naam met: van de(n), mèt of zònder "n" dus. Dit gaat wel eens fout bij bedrijven/winkels/vakbond.
Ik mail nu elke keer terug naar de afzender, met de uitleg waar de fout zit.
Ik heb al een aardig "profiel" van mijn "dubbelganger" opgebouwd - wat ik wel een grappig feit vind.
26-07-2023, 23:29 door Anoniem
Dat ken ik ook.. Ik heb ooit puur mijn achternaam kunnen claimen bij ome google, Dus krijg regelmatig mailtjes bestemd voor 'familie leden' die wat vergeten zijn voor het achternaam gedeelte te zetten..

De laatste leuke was van een advocaten kantoor die het testament had opgemaakt voor dat 'familie lid'. De man kon inloggen met dat (mijn) e-mail adres en zijn telefoon nummer als wachtwoord, wat er ook gewoon bij stond.. Ok;e. Ik kon het even niet laten en via TOR browser ingelogd, en dat lukte dus probleemloos..

Daarna maar even het advocaten bureau gemaild dat dit een slechte optie was om zo inlog gegevens te versturen.. Verberg dan iig het telefoonnummer.. Daarna nooit meer wat van ze gehoord..

:)

-HaSo
30-07-2023, 08:59 door Anoniem
'Mark as spam' zal het meestal wel doen. Van die toko hoor je dan nooit meer wat.
01-08-2023, 13:06 door Anoniem
Als je een beetje in de pen wil klimmen kan je voor iedere instantie het privacy mailadres opzoeken en ze zeggen: "Onder de AVG heb ik het recht om mijn persoonsgegevens te corrigeren en hebben jullie de plicht om gegevens zo correct mogelijk te houden. Dit e-mailadres klopt niet verwijder het a.u.b. en neem via een andere manier contact op met [naam] voor het juiste adres."
Optioneel kan je eraan toevoegen: "Als jullie dit niet doen zie ik me verplicht al jullie mails als datalek te melden bij de AP"
Het is wat gedoe, maar met wat wetsartikelen gooien en dreigen met een officiële melding krijgt vaak wel dingen gedaan.
Succes!
01-08-2023, 13:44 door Anoniem
Ik heb al jaren het zelfde probleem met een (voor+ achter) naam genoot bij gmail. Ondertussen weet ik wel waar hij woont, maar nog niet zijn email adres.

Ik reageer alleen als het belangrijk is, laatst was er een boek besteld, daar heb ik op gereageerd dat ik het niet was.
Verder lees ik gmail bijna niet, er zijn een paar zaken aan gekoppelde naast google diensten en android, maar de email gebruik ik al bijna niet meer.
01-08-2023, 14:30 door Anoniem
Ik ken iemand met een simpel voornaam@provider adres bij een provider wiens adres regelmatig door meerdere (bejaarde) personen opgegeven wordt. Meestal vergeten ze de achternaam.

Bij email marketing wordt vaak een email adres gecontroleerd (verificatiemail met link), anders kun je zo maar ieders email adres opgeven. En dan zijn commerciële mailings spam en onwettig want er was geen opt in.

Bij belangrijke dingen zoals een ziekenhuis geef ik dat door. Dan valt op dat ze er niet op zijn ingericht fouten te herstellen. Ik heb natuurlijk geen geboortedatum van de persoon die een verkeerd emailadres doorgeeft. De organisatie zal actief contact moeten opnemen met de persoon in kwestie.
01-08-2023, 15:58 door Anoniem
Ik heb dit probleem vaker gehad, en houd contact met meerdere naamgenoten om het verkeer de juiste kant op te sturen.
Zo is mijn emailadres
voornaam.achternaam@hotmail.com

Naamgenoot 1 heeft:
voornaamachternaam@hotmail.com

Naamgenoot 2 heeft:
voornaam.achternaam@hotmail.nl

En mijn zakelijk emailadres is
voornaam.achternaam1@bedrijf.nl
waarbij een collega de variant zonder de 1 heeft. Al om al krijg ik aardig wat verkeerd verzonden emails binnen.
01-08-2023, 16:30 door Anoniem
Door Anoniem: Dan valt op dat ze er niet op zijn ingericht fouten te herstellen. Ik heb natuurlijk geen geboortedatum van de persoon die een verkeerd emailadres doorgeeft. De organisatie zal actief contact moeten opnemen met de persoon in kwestie.
Dat is inderdaad iets waar ik ook tegenaangelopen ben. Je geeft dan door "dit foute e-mail adres heeft een mij onbekende persoon aan jullie doorgegeven, haal dat aub weg" en dan moeten ze vanalles weten van die persoon. Wat ik natuurlijk niet weet.
Kennelijk zijn er ook talloze administratieve pakketten waar je niet even in "alle records" kunt zoeken naar een bepaald e-mail adres ofzo. Dan moeten ze zoeken op klantnummer, naam, whatever.
02-08-2023, 06:34 door Anoniem
Door Anoniem: Een (buitenlandse) bijna naamgenoot van mij kent zijn eigen e-mailadres niet zo goed en vult met regelmaat die van mij in als hij ergens een contract afsluit.

Ik had dit bij AmEx. Een Amerikaan gebruikte mijn mail adres (ook GMail en de punt”feature”). Kon bepaalde zaken redelijk volgen, bijvoorbeeld dat hij een vriendin had. En wat voor type kaart ie had en wat voor aanbiedingen hij kreeg.

AmEx beweerde niets te kunnen doen. Mails sturen door mij zou niets helpen want die zouden weer bij mij uitkomen. Totdat ik een bericht kreeg waar ook een ander mailadres in stond. Maar mijnheer regeerde daar niet op. Ik denk niet dat hij mij niet vertrouwde. Terecht ;-)
Op een gegeven moment (heeft nog maanden geduurd na mijn eigen mails) is het gestopt, dus ik neem aan dat AmEx hem toch heeft weten te bereiken. Of dat hij merkte dat hij toch wel heel veel aanbiedingen van AmEx miste.
07-08-2023, 08:50 door Anoniem
Hij heeft dus géén gmail adres, want het puntje maakt immers niet uit.
Bijzonder vaag dat iemand dan meent wél een gmail email adres te hebben. Broodje aap verhaal?
07-08-2023, 10:13 door Anoniem
Door Anoniem: Hij heeft dus géén gmail adres, want het puntje maakt immers niet uit.
Bijzonder vaag dat iemand dan meent wél een gmail email adres te hebben. Broodje aap verhaal?

Breid je kenniskring uit met wat normale (en evt 'IT onhandige') mensen .
Heel normaal, dan hoef je mensen niet impliciet voor leugenaar uit te maken.

Mensen waren janpietersen@ziggo.nl , worden janpietersen1951@gmail.com , en mistypen nog wel eens janpietersen@gmail.com als adres.

En dat is heel vervelend voor de echte jan.pietersen@gmail.com die dat adres al lang heeft .

Om maar te zwijgen van de echte nono's die denken dat alle email "gmail" (of "hotmail") is en maar niet in hun hoofd kunnen krijgen dat er veel meer domeinen zijn.
07-08-2023, 15:20 door Anoniem
Het probleem ken ik ook. Kreeg vorig jaar een mail dat mijn nieuwe keuken op een bepaalde datum geplaatst zou worden en of ik voor die tijd de voorbereidende werkzaamheden kom doen.
Terug gemaild naar de keukenboer dat dit een fout mailadres was.
Ik kreeg een zeer onvriendelijke mail terug dat dit mailadres echt was ingevuld op het contract en dat ik niet meer onder de aankoop uit kon. De factuur zou over een paar dagen worden gemaild.
Ik heb dit bedrijf geblokkeerd en nooit meer wat van gehoord. Waarschijnlijk ook ergens een puntje of koppelstreepje vergeten.
07-08-2023, 16:31 door Briolet - Bijgewerkt: 07-08-2023, 16:36
Door Anoniem: Hij heeft dus géén gmail adres, want het puntje maakt immers niet uit.

Je hebt het hele verhaal duidelijk niet begrepen. Reageer dan ook niet. En zeker niet met een onterecht verwijt.
07-08-2023, 18:07 door Anoniem
Waarom maak je zelf dan geen nieuw email adres en verwijder je huidige email adres. Het kan tegenwoordig.
08-08-2023, 08:28 door Anoniem
Door Anoniem: Waarom maak je zelf dan geen nieuw email adres en verwijder je huidige email adres. Het kan tegenwoordig.
Vind jij dat je jouw eigen mail adres moet verwijderen en veranderen (en wellicht op heel veel plaatsen moet aanpassen of doorgeven) alleen omdat een of andere idioot JOUW email adres ergens invult?
08-08-2023, 10:42 door Anoniem
Door Anoniem: Waarom maak je zelf dan geen nieuw email adres en verwijder je huidige email adres. Het kan tegenwoordig.
ja en dan alle instanties en accounts e.d. op de hoogte stellen. niet te doen
08-08-2023, 15:46 door Anoniem
Nu waarom u gmail neemt is een groot vraagteken .
Mijn open software die enige controle doet. merkt dat gmail staat voor spam.
de ratio is in vele gevallen 10% geen spam rest wel.
Dus wie wil er ook handel drijven met een gmail . Een eigen domein mail is per definitie nog altijd het best.
Subdomein email adresses zijn van het zelfde laken een broek vrijwel altijd spam.

Er zijn dus zuiderse continenten waar men nare berichten van verstuurt (erfenis ectra) het is natuurlijk onmogelijk juist te benamen zonder onderscheid te maken in een bevolkingsgroep . Ga gewoon profesioneel naar domein (zonder website) elke setting onder controle en ook af te dwingen waar een email vandaan kan komen.Niet de juiste server (met dns regels) en ok echte grote hackeres kunnen er mogelijks ook wel iets bedenken maar dan ben mogelijk voor hen niet de moeit waar om iets dergelijk op te zetten. dus relatief hogere beveiliging.
08-08-2023, 18:44 door Anoniem
Door Anoniem: Het probleem ken ik ook. Kreeg vorig jaar een mail dat mijn nieuwe keuken op een bepaalde datum geplaatst zou worden en of ik voor die tijd de voorbereidende werkzaamheden kom doen.
Terug gemaild naar de keukenboer dat dit een fout mailadres was.
Ik kreeg een zeer onvriendelijke mail terug dat dit mailadres echt was ingevuld op het contract en dat ik niet meer onder de aankoop uit kon. De factuur zou over een paar dagen worden gemaild.
Ik heb dit bedrijf geblokkeerd en nooit meer wat van gehoord. Waarschijnlijk ook ergens een puntje of koppelstreepje vergeten.
Nogal wiedes dat je er nooit meer van gehoord hebt, je had ze immers geblokkeerd.
Keukens worden trouwens ook meestal op een fysieke locatie geplaatst.
Het wordt pas leuk als iemand met de nieuwe keuken voor je deur staat (maar dan moeten ze je adres al weten) en de keuken niet in het huis past....
08-08-2023, 22:45 door Anoniem
Door Anoniem: Nu waarom u gmail neemt is een groot vraagteken .
Mijn open software die enige controle doet. merkt dat gmail staat voor spam.
de ratio is in vele gevallen 10% geen spam rest wel.
Dus wie wil er ook handel drijven met een gmail . Een eigen domein mail is per definitie nog altijd het best.
Subdomein email adresses zijn van het zelfde laken een broek vrijwel altijd spam.

Sorry hoor maar dit is echt onzin. Wat een goede oplossing is hangt af van het gebruik en de gebruiker.
En wat jij ervaart mbt spam hoeft een ander helemaal niet te ervaren. Ik heb zelf geen gmail maar mijn ervaring met gmail icm spam is juist dat gmail gebruikers mail missen omdat gmail vindt dat het spam is terwijl dat niet zo is.
Reageren
Ondersteunde bbcodes
Bold: [b]bold text[/b]
Italic: [i]italic text[/i]
Underline: [u]underlined text[/u]
Quote: [quote]quoted text[/quote]
URL: [url]https://www.security.nl[/url]
Config: [config]config text[/config]
Code: [code]code text[/code]

Je bent niet en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.