Door Anoniem:
Vreemd dat Google, Appel, en duizend andere bedrijven het wel even zo doen, daarnaast maakt het aantal gebruikers waar je de firmware naar pusht niks uit aangezien het dezelfde druk op de knop is.
En Google en Apple doen dit ook altijd gefaseerd, maar er zijn ook regelmatig problemen. Wie bellen ze denk je, als het echter niet werkt?
Vele andere bedrijven doen het ook zo, waarom zou KPN dar een uitzondering op moeten zijn?
Omdat er veel meer bedrijven zijn, die het ook anders doen, zoals KPN?
En daar betaal je toch ook gewoon voor, voor up-to-date veilige apparatuur? Maar KPN heeft achterstallige updates van jaren oud, dat gaat echt te ver, ze verdienen bepaald geen lintje, integendeel! Er zijn zoveel fabrikanten van modems die het zoveel beter doen.
Je mag altijd je eigen modem gebruiken toch? Gebruikers willen gewoon dat het werkt en blijft werken.
Het enige dat KPN doet is hun merkje toevoegen aan een al bestaande firmware, en daar willen ze zowat een lintje voor... Daarnaast kondigen ze vaak een jaar van tevoren dat de uodate al af is, en dan duurt het nog een jaar om deze naar mensen te pushen??
Ze leven gewoon met hun hoofd in de prehistorie.
Dit kun je niet goedpraten, ik heb een hekel aan dat rotbedrijf, en overal die rottige admins die het goedpraten en mensen aan het lijntje houden.
Ze besteden meer aan hun IP (naam) dan aan hun klanten.[/quote]Klinkt als de nodige frustratie.
Hint... Ziggo is niet veel beter met hun modems.
Odido geeft ook een hoop ellende en heeft nog niet eens IPv6.
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Dus (gratis) TOTP (https://www.google.com/search?q=totp+authenticators)
is weer te moeilijk voor KPN/Vmware/xxxfone en al die andere zelf benoemde top IT bedrijven?
Ik vind het te BELACHELIJK voor woorden dat deze zelf benoemde top IT bedrijven blijven hangen op sms.
Gratis advertentie slogan:
Een totp, dat is een topper, een beveiliging zo scherp door VULZELFIN voor het echte werk.
Inderdaad! En dan niet te spreken over de slechte voortgang van hun router-firmware, sommige mensen moesten jaren wachten totdat ze over konden naar een nieuwere firmware.
Elke keer als er een nieuwe firmware wordt aangekondigd diuirt het meestal nog maanden of jaren voordat deze daadwerkelijk bij me thuis geinstalleerd is, en de knop om het handmatig te kunnen is grijs. (kun je niet oo drukken, terwijl ik toch echt op een oudere versie zit)
Ik gebruik liever zelf iets zoals Aegis authenticator, maar KPN heeft voor mij de keuze voor 2FA al gemaakt; SMS, lol.
KPN is goed in klanten trekken, maar slecht in waarmaken.
De WiFi van hun router (Xperia box 12 in mijn geval) was zo langzaam dat ik er een WiFi-accespoint aan gehangen heb (NIET van KPN) via ethernet, zucht...
Op het forum wordt je veelal weggewuift door hun admins en gezegd dat "het wordt opgelost" terwijl je maanden of zelfs jaren aan het lijntje wordt ggehouden. "binnenkort" klinkt dat bekend?
Nu weer met de AppleTV box app, die is er niet, "nog niet" maar "binnenkort" (die belofte was alweer een jaar geleden ofzo...)
Waardeloos KPN, is dit waarvoor we ons zuurverdiende geld voor betalen??
Firmware remote upgraden voor 3.500.000 doe je inderdaad ook even op een avond. Gewoon doen, wat kan er fout gaat?
Nee, zo werkt het dus niet.
En bug oplossing is vaak ook last en complex, omdat sommige box alleen bij bepaalde situaties voor komt, die thuis gebruikers hebben, met alle mogelijke wifi of LAN devices van de meest vage merken uit het jaar nul.
Gelukkig weten we het hier allemaal veel beter, en zijn we verbaast dat KPN het allemaal zo doet.
Nee, dat is onjuist. Ze willen een medaille omdat ze dronken over de weg reden maar niemand aangereden hebben.
Wat een helden...
Bent u ook een KPN personeelslid die KPN graag een klopje op de schoude rgeeft, want die zie ik teveel op hun forum en elders op het web... U bent ze immers dusdanig aan het promoten terwijl anoniem 19:28 100% gelijk heeft, ik herken er zoveel in!!!
Nee, maar ik ben wel klant.
Daarnaast is het onjuist wat u zegt; 3.5 mijoen mensen upgraden doe je als ISP heel gemakkelijk, het internet doet het meeste werk, ze hoeven heus niet langs elke deur.
Dat klopt maar de helpdesk / IT moet wel beheersbaar zijn.
Daarnaast heeft de aangesloten apparatuur niks te maken met de modem zelf, de zooi die mensen er op aansluiten hoeft alleen maar een werkende ethernetpoort of WiFi te hebben.
Tenzij er ineens problemen ontstaan met bepaalde devices. Wat niet de eerste keergeval zal zijn.
Daarnaast verschilt de firmware die ze nar de KPN modems flashen niet per individu, dus wat zouden ze dan per individu moeten aanpassen volgens u en wat zijn uw bronnen daarvoor?
Klopt, maar er zijn verschillende versies van hun modems, verschillende backend infrastructuur, voor beheer als configuratie.
KPN is een zelfverheerlijkende narcistische amateurclub.
Best stuurlui staan altijd aan wal toch? Daar weten ze het allemaal veel beter.