Om het gebruiksgemak te vergroten, de website te kunnen analyseren en om advertenties te kunnen beheren maakt Security.NL gebruik van cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website, of door op de akkoord button te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer weten over cookies? Bekijk dan ons cookieoverzicht.
Nieuws Achtergrond Community
Inloggen | Registreren
Nieuws
image

Kamerleden gewaarschuwd voor hackpogingen rond MH17-onderzoek

zondag 24 december 2017, 13:27 door Redactie, 24 reacties

Het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) heeft Kamerleden gewaarschuwd die zich met het MH17-onderzoek bezighouden om alert te zijn op hackpogingen. "Een 'statelijke actor' zou zich met name richten tegen het MH17-onderzoek", aldus de waarschuwing die naar de Kamerleden werd gestuurd. Politici krijgen van het NCSC het advies om verdachte e-mails over het MH17-onderzoek niet te openen, zo meldt de Telegraaf.

Tevens wordt er opgeroepen om e-mailaccounts en sociale media extra goed te beveiligen en alert zijn op valse inlogpogingen. In 2015 stelde anti-virusbedrijf Trend Micro dat de Nederlandse Onderzoeksraad die de ramp met de MH17 onderzocht het doelwit van cyberspionage was geweest. Onderzoekers van de virusbestrijder ontdekten een server die zich voordeed als een SFTP-server van de Onderzoeksraad. Ook onderzoekers van onderzoekscollectief Bellingcat die de ramp met vlucht MH17 onderzoeken werden het doelwit van phishingaanvallen.

Mozilla dicht spoofinglek in e-mailclient Thunderbird
Man krijgt 37 maanden cel in VS voor dreigen met cyberaanval
Reacties (24)
Reageer met quote
24-12-2017, 17:57 door Anoniem
de VS wil graag alles weten van hun "vrienden" maar kijken liever zelf.
en als het dan betrapt lijkt te worden droppen ze een regel vzdor ergens en roepen ze 'zie je wel.. russen'...
Reageer met quote
24-12-2017, 19:17 door Anoniem
Door Anoniem: de VS wil graag alles weten van hun "vrienden" maar kijken liever zelf.
en als het dan betrapt lijkt te worden droppen ze een regel vzdor ergens en roepen ze 'zie je wel.. russen'...

Helemaal mee eens. Ik denk persoonlijk dat er in het geheim een deal is gesloten met de Muricans na de 2e Wereld Oorlog. Anders snap ik niet waarom wij zo onderdanig zijn als overheid. Misschien heeft heel EU zich schuldig gemaakt voor het vermoorden van miljoenen Joden.
Reageer met quote
24-12-2017, 22:46 door Anoniem
Mensen, dit is een site over security. Deze site gaat niet over complottheorieën, muricans en andere vliegende schotels.
Doe dat ergens anders please.
Reageer met quote
24-12-2017, 23:25 door Donenzone
Wat een reacties, de Russische trollen zijn ook op Security.NL actief
Reageer met quote
25-12-2017, 00:03 door Anoniem
De Amerikanen hadden en hebben de grootste propaganda machine.
Reageer met quote
25-12-2017, 04:21 door Anoniem
Het zijn de bankiers, de zionisten die WO2 en WO2 gepland en van beide kanten gefinancierd hebben om Israël te stichten. (Balfour declaration)
Ja de Russen kregen en krijgen nog steeds van alles de schuld, maar denk niet dat 'de russen' en de VS vijanden zijn; bolshevisme= communisme=zionisme=schijndemocratie

Waarom denken jullie anders dat na de mechanisering, automatisering en nu robotisering, wij alleen meer dan ooit moeten werken om rond te komen? We werden en worden collectief genaaid door de elite die alle media gekocht hebben.
Reageer met quote
25-12-2017, 10:09 door Anoniem
Je zou haast denken dat de waarschuwingen van die ambtenaren onderling ,belangrijker zijn dan heel het onderzoek zelf.
Reageer met quote
25-12-2017, 13:07 door Anoniem
Beste mensen, kan d.m.v. digitale stylometrie niet eens vastgesteld worden waar de hack vandaan komt. Komt het uit Russische, Oekraïense of Amerikaanse bron. Digitale stylometrie wetenschap om de manipulatie van deepstate te ontmaskeren.
Reageer met quote
25-12-2017, 15:36 door Anoniem
Door Anoniem: Je zou haast denken dat de waarschuwingen van die ambtenaren onderling ,belangrijker zijn dan heel het onderzoek zelf.
De leden van de tweedekamer zijn geen ambtenaren. Het zijn goedbetaalde volksvertegenwoordigers met een mening en computers https://www.security.nl/posting/508808/ .
Reageer met quote
25-12-2017, 16:31 door Anoniem
Maar forensische linguistische stylometrie kan flink verstoord worden door gebruik te maken van allerlei obstructieve tools,
zoals het gebruik van een anonimizerend X-keyboard bij voorbeeld, die forensic discourse analysis flink bemoelijkt door randomisatie van toetsaanslagen en zelfs van woord volgorde. Silcon-valley speelt een grote rol in het bemoeilijken van de juiste waarheidsvinding.

Dan is het gebruikelijk om alerlei onderzoek te bemoeilijken door laten verdwijnen van bewijsmateriaal, fraude, gag-orders, traineren, etc., zoals we dat al langer gewend zijn van bepaalde staats-acteurs.

Maar tekenend is toch wel het verbannen geweest van Kaspersky AV van Amerikaanse staatscomputers en een voornemen om dat in Frankrijk ook te doen. Waarom vreest men dat bewijzen in handen zullen vallen via detectie van buitenaf en zo van het andere kamp, zodat men met nep-nieuws etc. door de mand valt.

Cyberwar wordt steeds geraffineerder gespeeld. Het beste is om de belangen erachter na te gaan. Denk aan wat we leerden uit het Hutton rapport over de zogenaamde Iraakse "wapens van massa destructie", niet veel van waar dus achteraf. Achteraf is er een compleet ander beeld ontstaan en bleek het dat bepaalde leugens tot in de hemel reikten.
Reageer met quote
25-12-2017, 17:23 door Anoniem
Russiagate is a Made Up Distraction. The REAL Scandal is Israelgate.
Fantastisch stuk gebaseerd op feiten ipv geruchten en onzin die door de media naar buiten wordt gebracht: https://steemit.com/news/@corbettreport/russiagate-is-a-made-up-distraction-the-real-scandal-is-israelgate
Reageer met quote
25-12-2017, 17:25 door Anoniem
.......
De leden van de tweedekamer zijn geen ambtenaren. Het zijn goedbetaalde volksvertegenwoordigers met een mening en computers https://www.security.nl/posting/508808/ .

Alleen jammer dat ze het volk nooit vertegenwoordigd hebben, maar de grote de corporaties en bankiers; dit is fascisme wat als democratie wordt verkocht.
Reageer met quote
25-12-2017, 18:18 door Anoniem
Door Anoniem:
Ik denk persoonlijk dat er in het geheim een deal is gesloten met de Muricans na de 2e Wereld Oorlog. Anders snap ik niet waarom wij zo onderdanig zijn als overheid.
Wij? Je werkt bij de Overheid? (niet dat daar iets mis mee is)
Of bedoel je "wij" als land? Wij als land hebben een enorme vinger in de pap, waarschijnlijk meer dan je kan bevatten.

En onderdanig? Dat maak jij er van. Nederland is een goed business land en is echt niet onderdanig. In tegendeel! De "polder" kost echter wat tijd en discreetheid, dat kan er misschien onderdanig uitzien (als je de politieke processen niet snapt), maar de rest van de wereld ervaart "ons" (het land) toch anders.
Ieder land heeft andere etiquette', ga maar eens business bedrijven in Japan en China (Shenzhen). Onderdanigheid is niet altijd wat het lijkt. Polder polder polder.

Door Donenzone: Wat een reacties, de Russische trollen zijn ook op Security.NL actief
Jup! Het klinkt vaak als Google Translate. Of veel mensen die moeite hebben met zinsbouw.
Reageer met quote
25-12-2017, 21:18 door karma4 - Bijgewerkt: 25-12-2017, 21:20
Door Anoniem:
Alleen jammer dat ze het volk nooit vertegenwoordigd hebben, maar de grote de corporaties en bankiers; dit is fascisme wat als democratie wordt verkocht.

Oei wat zit je daar vreselijk fout.

Kennelijk nooit mee gekregen hoe het facisme zich als vriend van het de volksvertegenwoordiging buiten spel gezet heeft.
Vrijheid gelijkheid broederschap was ook een belofte die vaker gedaan is en net zo vaak andere .... aan de macht hielp.
Heb je ooit van eric Arthur Blair met de dierenboerderij gehoord?
Reageer met quote
25-12-2017, 23:09 door Anoniem
Door Anoniem:
.......
De leden van de tweedekamer zijn geen ambtenaren. Het zijn goedbetaalde volksvertegenwoordigers met een mening en computers https://www.security.nl/posting/508808/ .

Alleen jammer dat ze het volk nooit vertegenwoordigd hebben, maar de grote de corporaties en bankiers; dit is fascisme wat als democratie wordt verkocht.
Fascisme? I back your pardon? Je kan blij zijn dat je in een niet fascistische staat woont. Of heb je belangen in de drugs/whatever (criminele) wereld, dat je het fascistisch vind dat ze jouw belangen (en inkomsten) beschadigen?

De belasting die ik ("fascistisch opgelegd") moet betalen, is voor de kleine en grote dingen in ons land, waar we trots op mogen zijn. Drukste spoor netwerk van de wereld. We staan als 2e (wereldwijd) op export naar USA. We (Nederland) exporteren o.a. kennis en producten.

Of begrijp je niet waar vakbonden voor dienen? In het politieke proces?
Deze doen aan belangenbehartiging, voor al zijn leden. Als je vertegenwoordiging wil, moet je wel deelnemen aan het juiste proces. De vakbonden overleggen met de politiek, net als grotere bedrijven op zichzelf.
Vraag jezelf af wat een vakbond voor jou kan betekenen!

Bij het stemmen op politiek, kies je een partij/persoon die zich kan inzetten voor jouw belangen. Je doet dit op goed vertrouwen, zodat je als bewoner van Nederland jouw mening ziet vertegenwoordigt, en je niet overal inhoudelijk op hoeft te reageren (wij, als individuen, weten ook niet alles, maar samen sta je sterk).
Reageer met quote
26-12-2017, 14:51 door Anoniem
Veel van de "statelijke actor" beschuldigingen blijven in niet hard te maken beschuldigingen steken.

Wat is er concreet naar boven gekomen rond de Kaspersky ban? Ook alle westerse inlichtingendiensten hebben zwaar moeten investeren in deze ongesubstantieerde verdachtmakingen.

Ook in ons land en als dan blijkt dat heel veel ervan geconcerteerd nepnieuws is, dat sommige partijen wel heel goed uitkomt in hun streven? Hoeveel kleurenrevoluties komen er nog, waar door deepstate lekker van twee kanten aan te verdienen valt?

Vast niet in Barcelona, vermoed ik zo. Niet dat de andere spelers lieverdjes zijn, dat hoor je me niet zeggen. We hoopten echter allemaal dat de tweedeling van het wereldkamp voorgoed verleden tijd zou zijn, En wat denk je? Men begint opnieuw met dit verdeel en heers spelletje. Allemaal schaakzetten, die vele zetten diep zorgvuldig zijn gepland. Is de boel misschien failliet?

Hoe lang spelen de MSM al op de "Russiagate" trommel (24 uur na de inauguratie van de Potus begon het) en hoeveel ervan kon al naar het rijk der deepstate-nsa/dia fabelen worden verwezen?

Het past zeer goed in een op handen zijnde "Paarse Revolutie" die men men uit wil rollen. We hebben nog geen "onderste stenen boven" gezien en dat zal nog wel jaren gaan duren ook. Als het ooit gebeurt. De koude oorlog is weer helemaal terug, ook in cyber IT land.

Wie dacht, dat ik een herhaling van zetten zou zien uit mijn tienertijd in 1964, alhoewel er toen nog geen Chinese ruimtedrones bestonden, alleen bliebjes van de Sputnik en het steeds reageren van het groene radio-oog op het interfereren van een zender als Radio Luxembourg. Ik krijg na mijn pensioen weer een deja-vu gevoel. Alles herhaalt zich alleen in iets andere vorm.

Rare fenomenen - wikileaks, anonymous, fakenews Sorcha Faal, gecontroleerd nieuws van twee kanten. Lekker opgesloten in je eigen gekozen tunnelvisie of je eigen sociale media kanaal (dat laatste heb ik gelukkig niet), maar toch...

Of dat we door de hond of de kat gebeten gaan worden, je weet - gebeten worden we toch. Let op het wordt wel spannend
zo rond Oud en Nieuw.
Reageer met quote
26-12-2017, 16:48 door Anoniem
Door karma4:
Door Anoniem:
Alleen jammer dat ze het volk nooit vertegenwoordigd hebben, maar de grote de corporaties en bankiers; dit is fascisme wat als democratie wordt verkocht.

Oei wat zit je daar vreselijk fout.

Kennelijk nooit mee gekregen hoe het facisme zich als vriend van het de volksvertegenwoordiging buiten spel gezet heeft.
Vrijheid gelijkheid broederschap was ook een belofte die vaker gedaan is en net zo vaak andere .... aan de macht hielp.
Heb je ooit van eric Arthur Blair met de dierenboerderij gehoord?

Denk jij echt dat die gekochte marionetten van het grote geld iets te zeggen hebben in Den Haag? Ja, ook hier is de volksvertegenwoordiging buiten spel gezet.

Animal farm ken ik, dat is precies wat er gaande is, alleen zien wij de echt machthebbers niet. Wees iets preciezer waar ik 'fout' zit.

Weet je het verschil tussen maffia en overheid? De maffia heeft geen 15000 uur indoctrinatie systeem (school) gedurende je formatieve (jonge) jaren om je te overtuigen dat hun activiteiten anders zijn dan die van andere georganiseerde misdaad.
Reageer met quote
26-12-2017, 16:57 door Anoniem
Fascisme? I back your pardon? Je kan blij zijn dat je in een niet fascistische staat woont. Of heb je belangen in de drugs/whatever (criminele) wereld, dat je het fascistisch vind dat ze jouw belangen (en inkomsten) beschadigen?
Zoek aub even op wat fascisme betekend, ipv wat school/overheid je geleerd heeft na te praten.

De belasting die ik ("fascistisch opgelegd") moet betalen, is voor de kleine en grote dingen in ons land, waar we trots op mogen zijn. Drukste spoor netwerk van de wereld. We staan als 2e (wereldwijd) op export naar USA. We (Nederland) exporteren o.a. kennis en producten.
Belasting is geen fascisme; Belasting is een claim leggen op iemand anders arbeid. Belasting is dus slavernij.


Of begrijp je niet waar vakbonden voor dienen? In het politieke proces?
Deze doen aan belangenbehartiging, voor al zijn leden. Als je vertegenwoordiging wil, moet je wel deelnemen aan het juiste proces. De vakbonden overleggen met de politiek, net als grotere bedrijven op zichzelf.
Vraag jezelf af wat een vakbond voor jou kan betekenen!
Geen donder als het erop aan komt. Die doen net als de politiek niet meer dan de illusie wekken dat het volk inspraak heeft.

Bij het stemmen op politiek, kies je een partij/persoon die zich kan inzetten voor jouw belangen. Je doet dit op goed vertrouwen, zodat je als bewoner van Nederland jouw mening ziet vertegenwoordigt, en je niet overal inhoudelijk op hoeft te reageren (wij, als individuen, weten ook niet alles, maar samen sta je sterk).
Nee, anders hadden we geen Ttip of ceta, geen Euro, geen EU en was Pim Fortuyn aan de macht gekomen ipv door zittende macht vermoord.
Tijd om je geloof in te ruilen voor weten, maar daar moet je wel zelf iets voor doen ipv al die voorgeschotelde onzin te herkauwen.
Reageer met quote
26-12-2017, 18:01 door karma4
Door Anoniem:
Animal farm ken ik, dat is precies wat er gaande is, alleen zien wij de echt machthebbers niet. Wees iets preciezer waar ik 'fout' zit.
Verdiep je wat meer in de achtergronden van Eric Arthur en het krijgt veel meer diepgang dan de westerse politieke interpretatie van anti communistisch het is prachtig iets van valse beloften onder schone voorwendselen. De roots van Eric Arthur liggen in India hij trok zich de Spaanse burgeroorlog erg aan. Je zou kunnen zeggen een wereldburger in een tijd waar anarchie gangbaar was. De wijze van Britse overheersing van India was iets wat hem tegenstond.

Als je de figuur squeeler kent probeer dat eens te koppelen. Jones was geen beste boer maar op het eind was er een heel stel dat nog minder was. Two legs better.

Weet je het verschil tussen maffia en overheid? ...
Bij een overheid democratie kun je via politiek zelf invloed uitoefenen. Iedereen is vrij daaraan iets in te brengen.
Wat let je? Het is jouw keuze om dat niet te willen/kunnen.

Bij een maffia aanpak regeert de godfather. Heb je niets in te brengen . Als je niet gewillig als slaaf dient wordt je als vuil weggewerkt. Niets van educatie of opleiding zelfs als mogelijkheid. Als jij die situatie verkiest er zijn landen met gebieden waar het er zo aan toe gaat. De vrijheid die je hebt is om er naar toe te gaan. Het verschil met degenen die daar zitten is dat die niet weg kunnen.
Reageer met quote
26-12-2017, 19:23 door Anoniem
Door Anoniem: Animal farm ken ik, dat is precies wat er gaande is, alleen zien wij de echt machthebbers niet. Wees iets preciezer waar ik 'fout' zit.
Het slachtoffer spelen van een grote onzichtbare kracht die je invloeden toedicht waar je geen bewijs van wenst te leveren. Hoe meer vraag om bewijs of benoemen van ongeloof, hoe meer je met andere verhaaltjes komt om het groter te laten lijken om daarmee je vermeende bewijs te leveren. Groots en meeslepend verhaaltjes vertellen is geen waarheid verkondigen. En als je daar kritiek op blijft krijgen dan ligt het aan een ander om bewijs te levern.

Je boeman als maar groter doen lijken om je slachtofferrol eer aan te doen is ook geen bewijs. En je verhaal maak je niet sterker door een ander te beschuldigen dat die maar met tegenbewijs moet komen voor iets wat je niet kan aantonen. Het lijkt wel een soort geloof wat je aan wenst te hangen om je onvermogen te verbergen dat je geen andere verklaring kan geven voor je vermeende slachtofferschap.

Deze website gaat over security, niet over geloof, verhaaltjes of de grote boeman aanwijzen als schuld van alles. Het is goed om kritisch te zijn maar hou het bij het onderwerp en dwaal niet af.
Reageer met quote
27-12-2017, 00:21 door Anoniem
Door Anoniem:
Fascisme? I back your pardon? Je kan blij zijn dat je in een niet fascistische staat woont. Of heb je belangen in de drugs/whatever (criminele) wereld, dat je het fascistisch vind dat ze jouw belangen (en inkomsten) beschadigen?
Zoek aub even op wat fascisme betekend, ipv wat school/overheid je geleerd heeft na te praten.
Volgens het woordenboek..... als jij het over iets anders hebt, moet je daar misschien een ander woord voor zoeken i.p.v. taal de schuld van te geven!


De belasting die ik ("fascistisch opgelegd") moet betalen, is voor de kleine en grote dingen in ons land, waar we trots op mogen zijn. Drukste spoor netwerk van de wereld. We staan als 2e (wereldwijd) op export naar USA. We (Nederland) exporteren o.a. kennis en producten.
Belasting is geen fascisme; Belasting is een claim leggen op iemand anders arbeid. Belasting is dus slavernij.
Blijkbaar kan je niet inzien wat voor voordelen jij daar uit haalt. Zonde.

Wat zijn je inkomsten? Hoeveel belasting betaal je? Krijg je zorg/huur-toeslag?
Ik betaal graag belasting, zodat een student (of gehandicapten, etc) zorg/huur-toeslag krijgen. Etc. etc.
Of ben je een belasting onderduiker?

Gezien het (conspiracy) niveau verwacht ik dat je niet echt veel hoeft te betalen.

Mijn inziens wil jij niet meedoen met de Nederlandse maatschappij. Dat mag! Maar ga dan niet lopen klagen, of verhuis naar een land waar je het wel eens bent met de maatschappij / normen en waarden.
Ik hoor van veel buitenlanders dat het in Nederland erg goed geregeld is, dat is iets waar we trots op mogen zijn. Dat is het leuke van internationaal werken, alle verschillende culturen.



Of begrijp je niet waar vakbonden voor dienen? In het politieke proces?
Deze doen aan belangenbehartiging, voor al zijn leden. Als je vertegenwoordiging wil, moet je wel deelnemen aan het juiste proces. De vakbonden overleggen met de politiek, net als grotere bedrijven op zichzelf.
Vraag jezelf af wat een vakbond voor jou kan betekenen!
Geen donder als het erop aan komt. Die doen net als de politiek niet meer dan de illusie wekken dat het volk inspraak heeft.
Dikke onzin!

Ik praat met alle soorten mensen. Ik heb aardig wat schoonmakers (en andere sectoren) richting de vakbond verwezen de afgelopen jaren.
https://www.nu.nl/economie/4493583/loonstijging-van-375-procent-120000-schoonmakers.html
Nu krijg ik van veel mensen bedankjes.

Samen sta je sterk. Dat jij de illusie hebt dat het niet helpt, tja, daar denken velen anders over.


Bij het stemmen op politiek, kies je een partij/persoon die zich kan inzetten voor jouw belangen. Je doet dit op goed vertrouwen, zodat je als bewoner van Nederland jouw mening ziet vertegenwoordigt, en je niet overal inhoudelijk op hoeft te reageren (wij, als individuen, weten ook niet alles, maar samen sta je sterk).
Nee, anders hadden we geen Ttip of ceta, geen Euro, geen EU
TTIP/CETA, tja. heeft pro's en con's. Heb jij er direct last van? En zoja, op welke manier dan?
Euro is best zinnig. Geo-politiek, wie zijn munt wil je wereldwijd gebruiken? Dollar? Euro? Roebel?
en was Pim Fortuyn aan de macht gekomen ipv door zittende macht vermoord.
Wat een onzin! Ga lekker in een hoekje alu hoedjes vouwen. Of praat over conspiracies op http://www.niburu.nl. Dit is een technische + security website.

Tijd om je geloof in te ruilen voor weten, maar daar moet je wel zelf iets voor doen ipv al die voorgeschotelde onzin te herkauwen.
Weten gebaseerd op feiten. De wetenschappelijke methode.
Ik ben een gerespecteerd / bekend persoon in de IT-sector binnen EU.

Met jouw conspiratie theorie ga ik niet mee, en al helemaal niet zonder argumenten. Noem feiten i.p.v. je medemens te laten raden wat je bedoeld. Referenties a.u.b. Dat is de wetenschappelijke methode!
Reageer met quote
27-12-2017, 12:00 door Anoniem
Doe daarom de navolgende aluhoedjes-proef
en kijk vervolgens uit waar u via een" term reverse" uitkomt
en waar u gelogd en gemonitord wordt.

Da Vinci Code van Dan Brown gelezen?

https://toolbar.netcraft.com/site_report?url=+itanimulli.nl

Voor de broodnodige privacy kijk nog even hier: https://privacyscore.org/site/36089/
Hippo CMS via CloudFlare...SCAN ERROR:
Retrieving http://itanimulli.nl/ resulted in an HTTP error.
Either the URL is invalid or the server is misconfigured.
Status code: ERROR 403: Forbidden.
Retrieving https://itanimulli.nl/ resulted in an HTTP error.
The URL may be invalid, the server may be misconfigured,
or the server does not expect HTTPS connections via this URL.
Status code: ERROR 403: Forbidden.

Is dit grappig, puur toeval of worden aluhoedjes daar gelogd? All servers located in the USA.
Verder gebruikt de kwetsbare en onveilige RC4 cipher encryptie
en is kwetsbaar voor Lucky13 en Sweet32 aanvallen.

We gaan dus weer lekker op wXw.aivd.nl statistiek.rijksoverheid dot nl pbs.twimg dot com

Ik wilde u deze grap niet onthouden, zo vlak voor Oud en Nieuw,

Prettige Jaarwisseling voor alle bijdragers en de gewaardeerde redactie van security.nl,

Jodocus Oyevaer
Reageer met quote
27-12-2017, 21:15 door Anoniem
Door Anoniem: ......
Weten gebaseerd op feiten. De wetenschappelijke methode.
Ik ben een gerespecteerd / bekend persoon in de IT-sector binnen EU.
.....

Weet wat je weet. (net als; Meten is weten, maar weet wat je meet.)

'De wetenschap' is geen exacte wetenschap, maar een zo best mogelijke benadering op basis van wat we denken (geloven) te weten.
Ik vond het nonsense toen ik dit vele jaren terug voor het eerst hoorde, maar kwam eens Rupert Sheldrake tegen op YT en die heeft me behoorlijk over mijn 'weten' doen nadenken. Hij spreekt over de dogma's in de wetenschap en dat blijken er nogal wat te zijn.
Een nieuwe filmpje over het zelfde onderwerp is dit: https://www.youtube.com/watch?v=9UbFa2SylqU bekijk het eens zo openminded ofwel objectief mogelijk.
Reageer met quote
29-12-2017, 21:01 door Anoniem
Tijd dat we gewoon weer terug gaan naar html....... wel zo veilig.
Een 'offline cms' als Publii dat enkel html genereert en upload is helemaal zo gek nog niet.
Reageren
Ondersteunde bbcodes
Bold: [b]bold text[/b]
Italic: [i]italic text[/i]
Underline: [u]underlined text[/u]
Quote: [quote]quoted text[/quote]
URL: [url]https://www.security.nl[/url]
Config: [config]config text[/config]
Code: [code]code text[/code]

Je bent niet ingelogd en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.

Je reactie is verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk gemodereerd.

Verder
captcha
Nieuwe code
Preview Reageren
Zoeken
search

Waar ga jij naar op zoek deze Koningsdag?

15 reacties
Aantal stemmen: 1012
Verzekeraar Websites op 'Privacy' vergeleken
20-04-2018 door Vandaag

Longread : Voor privacy enthousiasten en data vreters Recent was er in het nieuws dat er nogal wat verzekeraarwebsites data ...

30 reacties
Lees meer
Vacature
Vacature

Junior adviseur informatiebeveiliging / incidentcoördinator

Ministerie van Buitenlandse Zaken

Als incidentcoördinator ben je lid van het securityteam van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Je bent medeverantwoordelijk voor de bescherming van de informatievoorziening van BZ. Als junior adviseur informatiebeveiliging voer je impact-analyses uit en stel je adviezen op over operationele informatiebeveiligings-vraagstukken.

Lees meer
Test Verzekeraar Websites op Security & Privacy (#2)
23-04-2018 door Vandaag

Hoe veilig zijn je data en je privacy eigenlijk als je een website van een verzekeraar bezoekt of er handelingen verricht ...

2 reacties
Lees meer
Security.NL Twitter
04-11-2016 door Redactie

Altijd meteen op de hoogte van het laatste security nieuws? Volg ons nu ook op Twitter!

Lees meer
Nieuwe Huisregels

Op 5 december 2017 hebben we een nieuwe versie van onze huisregels en privacy policy ingevoerd. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de nieuwe huisregels van Security.NL.

Verzenden
Inloggen

Bedankt! Je kunt nu inloggen op je account.

Wachtwoord vergeten?
Nieuwe code captcha
Inloggen

Wachtwoord Vergeten

Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuwe code captcha
Stuur link

Password Reset

Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Sluiten
Registreren bij Security.NL

Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.

Nieuwe code captcha
Verzenden

Registreren

Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.

Sluiten
Over Security.NL
Huisregels
Privacy Policy
Adverteren
© 2001-2018 Security.nl - The Security Council
RSS Twitter