Privacy - Wat niemand over je mag weten

VodafoneZiggo abonnees kunnen al weken niet meer inloggen

10-08-2018, 15:42 door Anoniem, 38 reacties
Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.
Reacties (38)
10-08-2018, 17:35 door Tha Cleaner
Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.

Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen....
10-08-2018, 17:46 door [Account Verwijderd]
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.

Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen....

Mee eens, klagen bij Ziggo/Vodafone, hebben ze hun eigen fora voor. Heeft niets met security en/of privacy te maken.
10-08-2018, 18:04 door Anoniem
Door linux4:
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.

Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen....

Mee eens, klagen bij Ziggo/Vodafone, hebben ze hun eigen fora voor. Heeft niets met security en/of privacy te maken.

Niet mee eens, want het overgrote deel van de Ziggo klanten logt nooit of zelden in, en als ze nu dit onderwerp lezen, gaan ze zeker proberen of het hen wel lukt. Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties.
10-08-2018, 18:15 door Anoniem
Anoniem heeft echter wel een punt.

Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant.
10-08-2018, 20:08 door Anoniem
Het lijkt wel of "mijn ziggo" nu op de vodafone site staat??? (met of zonder abonnement bij Vodafone)
10-08-2018, 20:20 door Briolet
Door Anoniem: Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant.

Klopt, ik ben geen vodafone klant, maar toch laat een inlog bij Ziggo een cookie van Vodafone achter. Als je goed oplet, ga je na een inlog poging eerst naar de Vodafone site. Als je cookies van derden blokeert, strand daar je inlogpoging met een foutmelding.
Laat je cookies van derde wel toe, dan wordt je vervolgens op de Ziggo site ingelogd. Het lijkt erop alsof het Vodafone is die mijn inlogpoging valideert. Ik heb echter helemaal geen contract met Vodafone. Wat doen ze dan met mijn inloggegevens?
10-08-2018, 20:54 door Anoniem
Ik heb dit probleem niet dus het speelt niet in mijn regio (Overijssel)
10-08-2018, 22:29 door Anoniem
Door Briolet:
Door Anoniem: Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant.

Klopt, ik ben geen vodafone klant, maar toch laat een inlog bij Ziggo een cookie van Vodafone achter. Als je goed oplet, ga je na een inlog poging eerst naar de Vodafone site. Als je cookies van derden blokeert, strand daar je inlogpoging met een foutmelding.
Laat je cookies van derde wel toe, dan wordt je vervolgens op de Ziggo site ingelogd. Het lijkt erop alsof het Vodafone is die mijn inlogpoging valideert. Ik heb echter helemaal geen contract met Vodafone. Wat doen ze dan met mijn inloggegevens?
Afgezien VF en ziggo nu 1 bedrijf zijn? Dus juridisch gezien ben je nu klant bij VodafoneZiggo.
10-08-2018, 22:32 door Tha Cleaner
Door Anoniem:
Door linux4:
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.

Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen....

Mee eens, klagen bij Ziggo/Vodafone, hebben ze hun eigen fora voor. Heeft niets met security en/of privacy te maken.

Niet mee eens, want het overgrote deel van de Ziggo klanten logt nooit of zelden in, en als ze nu dit onderwerp lezen, gaan ze zeker proberen of het hen wel lukt.
Dan nog steeds heeft dit topic niets met security te maken. Of in iedergeval het de openingspost start geen discussie hier. Het is puur een klacht.

Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties.
De openingstpost spreekt hier helemaal niet over. Daarnaast kan dit ook gewoon naast elkaar draaien zonder dat er gevens direct zichtbaar zijn. Nog afgezien het tegenwoordig 1 bedrijf is.
10-08-2018, 23:41 door Anoniem
11-08-2018, 09:29 door Tha Cleaner - Bijgewerkt: 11-08-2018, 09:30
Door Anoniem: Nou, lekker dan,

http://allestoringen.nl/storing/ziggo
Wat is daar lekker aan? Ze hebben een storing... De wereld vergaat nu..... Of toch niet, want de storingen zijn opgelost.
Dus we kunnen weer lekker internetten.......
11-08-2018, 10:30 door Anoniem
Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties.
De openingstpost spreekt hier helemaal niet over. Daarnaast kan dit ook gewoon naast elkaar draaien zonder dat er gevens direct zichtbaar zijn. Nog afgezien het tegenwoordig 1 bedrijf is.[/quote]
De laatste quote is de opmerking waarin de stelling geponeerd dat u niet over het exclusieve beoordelingsrecht beschikt om voor al die andere bezoekers te bepalen wat hier onder een klacht of schending van de privacy mag worden verstaan.
U beantwoord die opmerking niet.

Vaststaat dat het inloggen bij Ziggo nogal verwarrend is geworden voor de klanten die ook een Vodafone abonnement hebben, en die nu zoals de laatste stand van zaken schijnt te zijn, alleen nog maar kunnen inloggen door in hun browser de optie cookies van derden of indirecte cookies moeten toestaan.
Dit betekend dat deze klanten wellicht vergeten na hun bezoek aan Ziggo die optie weer uit te schakelen, en dus onwetend zijn over de schendingen van hun privacy.
11-08-2018, 12:51 door Anoniem
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Nou, lekker dan,

http://allestoringen.nl/storing/ziggo
Wat is daar lekker aan? Ze hebben een storing... De wereld vergaat nu..... Of toch niet, want de storingen zijn opgelost.
Dus we kunnen weer lekker internetten.......
Volgens mij lees ik daar van 2 dagen geleden:

@FVanzijl1 mijn ziggo ligt in heel nederland er al dagen uit.geen oplossing in zicht werd me verteld


(' onderzoekt alles en behoudt het nuttige.')
11-08-2018, 15:09 door Anoniem
Cookies van 3e partijen inschakelen en je kunt gewoon inloggen.
11-08-2018, 17:23 door Tha Cleaner
Door Anoniem:
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Nou, lekker dan,

http://allestoringen.nl/storing/ziggo
Wat is daar lekker aan? Ze hebben een storing... De wereld vergaat nu..... Of toch niet, want de storingen zijn opgelost.
Dus we kunnen weer lekker internetten.......
Volgens mij lees ik daar van 2 dagen geleden:

@FVanzijl1 mijn ziggo ligt in heel nederland er al dagen uit.geen oplossing in zicht werd me verteld


(' onderzoekt alles en behoudt het nuttige.')

Niet alle meldingen hebben te maken met mijn.ziggo.nl storing en het issue is er een veel langere tijd aan de gang dan die melding van 2 dagen geleden.
11-08-2018, 18:44 door Anoniem
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem:
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Nou, lekker dan,

http://allestoringen.nl/storing/ziggo
Wat is daar lekker aan? Ze hebben een storing... De wereld vergaat nu..... Of toch niet, want de storingen zijn opgelost.
Dus we kunnen weer lekker internetten.......
Volgens mij lees ik daar van 2 dagen geleden:

@FVanzijl1 mijn ziggo ligt in heel nederland er al dagen uit.geen oplossing in zicht werd me verteld


(' onderzoekt alles en behoudt het nuttige.')

Niet alle meldingen hebben te maken met mijn.ziggo.nl storing en het issue is er een veel langere tijd aan de gang dan die melding van 2 dagen geleden.
Moet dat dan? Er zijn tussendoor ook wel eens andere (plaatselijke) storingen bij Ziggo hoor. Die worden ook gemeld.

Maar goed, ik begrijp dat je cookies van derden moet inschakelen en dan lukt het wel.
Ik constateer dan hetzelfde als 20:20 door Briolet.
Maar om nou te zeggen "handig", nee. Want als je third party cookies normaal niet aan hebt staan moet je daar speciaal om denken, en ook niet vergeten om ze weer uit te zetten als je klaar bent met MijnZiggo.
29-11-2018, 14:28 door Anoniem
Ik had exact hetzelfde probleem. Inloggen op ZiggoGo kon niet meer terwijl de gegevens 100% zeker goed zijn. Vervolgens inloggen op MijnZiggo, werkt ook niet meer. Dan maar wachtwoord resetten, hij vraagt daarbij om de postcode maar mijn inlognaam en postcode worden ook niet herkend.
Bellen met ziggo.. Wat blijkt...

Ze hebben de systemen van Ziggo en Vodafone inderdaad gecombineerd. Ik heb voor beide een ander contact-mailadres. Bij Ziggo is mijn contactmailadres hetzelfde, maar om in te loggen bij ziggo blijk ik nu de login van MyVodafone te moeten gebruiken. De inlog van Ziggo zelf werkt niet meer, alleen de inlog die ik bij Vodafone voor hun diensten gebruik.

Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen.
29-11-2018, 16:25 door Anoniem
Zodra je je accounts hebt gekoppeld moet je inloggen bij ziggo met je vodafone inloggegevens.
Het is geen bug maar een feature.
29-11-2018, 19:58 door Anoniem
Vergeet niet om een klacht in te dienen bij de AP https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/vraag-1. Aangezien Ziggo zonder toestemming persoonsgegevens deelt met Vodafone.
29-11-2018, 20:27 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: Ik had exact hetzelfde probleem. Inloggen op ZiggoGo kon niet meer terwijl de gegevens 100% zeker goed zijn. Vervolgens inloggen op MijnZiggo, werkt ook niet meer. Dan maar wachtwoord resetten, hij vraagt daarbij om de postcode maar mijn inlognaam en postcode worden ook niet herkend.
Bellen met ziggo.. Wat blijkt...

Ze hebben de systemen van Ziggo en Vodafone inderdaad gecombineerd. Ik heb voor beide een ander contact-mailadres. Bij Ziggo is mijn contactmailadres hetzelfde, maar om in te loggen bij ziggo blijk ik nu de login van MyVodafone te moeten gebruiken. De inlog van Ziggo zelf werkt niet meer, alleen de inlog die ik bij Vodafone voor hun diensten gebruik.

Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen.

Gebeten door kat of hond, die telecomboeren zijn bijna zonder uitzondering omzethufters. Het enige dat telt zijn de jaarcijfertjes met zoveel mogelijk €€-tjes.
Bij mij zijn er al wat de revue gepasseerd in 20 jaar tijd. Zit nu dus inderdaad bij telecomboer Ziggo en deze begint steeds meer telecomboer UPC kuren te krijgen. (De appel en de boom) UPC? Ook al zo'n Dagobert Duck bedrijf dat imaginair nog zijn moeder zou verkopen als er 0.001 % winst mee gemaakt kon worden.
30-11-2018, 02:25 door Anoniem
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.

Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen....


Je kunt hem toch ook helpen i.p.v de persoon af te kraken.
30-11-2018, 08:06 door spatieman
niets aan de hand hier.
altans.
NOG NIET.....
30-11-2018, 08:52 door J.Doedel
Door spatieman: niets aan de hand hier.
altans.
NOG NIET.....

Dat weten we ook weer.
Bedankt
30-11-2018, 10:14 door Anoniem
Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties.

Ziggo = Vodafone.

Nee, er is geen sprake van inbreuk op de privacy indien Vodafone klantgegevens met zichzelf 'deelt'. Verder is er uitgebreid communicatie over geweest. Misschien vond je het niet interessant genoeg, om je erin te verdiepen.
30-11-2018, 10:14 door Anoniem
niets aan de hand hier. altans. NOG NIET.....

Dank voor de mededeling.
30-11-2018, 11:07 door Tha Cleaner
Door Anoniem:
Door Tha Cleaner:
Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem.

Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen....


Je kunt hem toch ook helpen i.p.v de persoon af te kraken.

Je hebt door dat je een reactie geeft op een post van meer dan 3 maanden oud? Daarnaast, het is/was een valide reactie. Is was gewoon even stoom afblazen post zonder duidelijke vraag. Of jij moet een vraag uit de post kunnen halen?

Door Anoniem: Vergeet niet om een klacht in te dienen bij de AP https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/vraag-1. Aangezien Ziggo zonder toestemming persoonsgegevens deelt met Vodafone.

Omdat? Waarom is dit zonder toestemming? Je weet dat Ziggo en Vodafone tegenwoordig 1 bedrijf zijn?
30-11-2018, 11:10 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:
Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties.

Ziggo = Vodafone.

Nee, er is geen sprake van inbreuk op de privacy indien Vodafone klantgegevens met zichzelf 'deelt'. Verder is er uitgebreid communicatie over geweest. Misschien vond je het niet interessant genoeg, om je erin te verdiepen.

Waar en hoe heeft die communicatie plaatsgevonden? Ik ben klant bij Ziggo èn Vodafone (voor mijn mobieltje) en heb nooit enige informatie van Ziggo noch Vodafone ontvangen over een fusie o.i.d.. Niet in de brievenbus, niet per email.

Telecomboeren doen per definitie exact het tegenovergestelde wat je van deze sector wiens product communicatie nu juist is mag verwachten: Grondig communiceren met de klant die als een minderwaardige soort wordt gezien.

Het is allemaal een autocratische feodale pot nat bij bedrijven die een bijna dictatoriale macht over de mens uitoefenen.
In volgorde van belang:
Waterboeren, Energieboeren / Netbeheerboeren en Telecomboeren

Zii weten dat zij vanwege de onmisbaarheid van hun produkten - denk aan water - een extreme macht kunnen uitoefenen in de maatschappij omdat de mens simpelweg niet zonder water, energie en nu in mindere mate: telecommunicatie kan leven. Klantvriendelijkheid is bij voornoemde sectoren daarom een enorme farce; een farce MAJEUR. En het laatste wat de mens kan verwachten is een overheid die hierin een corrigerende rol zou kunnen spelen omdat zij al zeven jaar in de dwangbuis van een VVD kabinet is gekneveld.
30-11-2018, 11:17 door Anoniem
Waar en hoe heeft die communicatie plaatsgevonden? Ik ben klant bij Ziggo èn Vodafone (voor mijn mobieltje) en heb nooit enige informatie van Ziggo noch Vodafone ontvangen over een fusie o.i.d.. Niet in de brievenbus, niet per email.

Vreemd, ik heb er uitgebreid informatie over ontvangen. Krijg ook korting, sinds het een bedrijf is, omdat ik zowel Ziggo Internet als Vodafone mobiel heb.

Korting krijg je ook niet, of daar ben je je wel van bewust als Ziggo/Vodafone klant ?

Ziggo en Vodafone Nederland verder als één bedrijf
https://www.nu.nl/internet/4215362/ziggo-en-vodafone-nederland-verder-als-bedrijf.html

Zouden er ook mensen zijn die bijvoorbeeld geen idee hebben dat Xs4all onderdeel is van KPN ?

Telecomboeren doen per definitie exact het tegenovergestelde wat je van deze sector wiens product communicatie nu juist is mag verwachten: Grondig communiceren met de klant die als een minderwaardige soort wordt gezien.

Mij is het niet ontgaan. En ook heb ik er communicatie over ontvangen, als klant.

Zii weten dat zij vanwege de onmisbaarheid van hun produkten - denk aan water - een extreme macht kunnen uitoefenen in de maatschappij omdat de mens simpelweg niet zonder water, energie en nu in mindere mate: telecommunicatie kan leven.

Genoeg concurrenten, als het mij niet bevalt. Stap ik wel over naar een andere partij.
30-11-2018, 11:19 door Anoniem
Vergeet niet om een klacht in te dienen bij de AP https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/vraag-1. Aangezien Ziggo zonder toestemming persoonsgegevens deelt met Vodafone.

Ze zullen hard lachen bij de AP wanneer je daar komt melden dat Ziggo (Vodafone) je persoonsgegevens deelt met Vodafone. Het is een en hetzelfde bedrijf. Naam Ziggo zal over een tijdje wel Vodafone internet zijn, na een rebranding ronde.
30-11-2018, 11:20 door Anoniem
Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen.

Logische ontwikkeling dat ze zaken integreren, waarbij Ziggo al enkele jaren onderdeel is van Vodafone. Of moet alles dubbel uitgevoerd blijven, waarbij kosten worden gemaximaliseerd ?
30-11-2018, 11:21 door Anoniem
Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant.

Indien je gebruik maakt van Ziggo, dan ben je Vodafone klant. Ziggo = Vodafone Internet.
30-11-2018, 12:22 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem, 11:19 uur:
Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen.

Logische ontwikkeling dat ze zaken integreren, waarbij Ziggo al enkele jaren onderdeel is van Vodafone. Of moet alles dubbel uitgevoerd blijven, waarbij kosten worden gemaximaliseerd ?

Door Anoniem, 11:20uur:
Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant.

Indien je gebruik maakt van Ziggo, dan ben je Vodafone klant. Ziggo = Vodafone Internet.

...en waarom moet ik dat allemaal hier lezen i.p.v. over deze beslissingen/ontwikkelingen op de hoogte te worden gesteld door de desbetreffende bedrijven?

Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten?
Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet.
30-11-2018, 13:26 door Anoniem
ik zie toch verschillen:

Ziggo = radio, tv, internet
Vodafone = mobiele telefonie

Althans dat is de achtergrond van de bedrijven. Het is gewoon een samenwerking.
Kan ik al een ZiggoFone kopen bij daZiggo? Anders wacht ik nog even.
30-11-2018, 14:23 door Anoniem
Door Balder:
Door Anoniem, 11:19 uur:
Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen.

Logische ontwikkeling dat ze zaken integreren, waarbij Ziggo al enkele jaren onderdeel is van Vodafone. Of moet alles dubbel uitgevoerd blijven, waarbij kosten worden gemaximaliseerd ?

Door Anoniem, 11:20uur:
Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant.

Indien je gebruik maakt van Ziggo, dan ben je Vodafone klant. Ziggo = Vodafone Internet.

...en waarom moet ik dat allemaal hier lezen i.p.v. over deze beslissingen/ontwikkelingen op de hoogte te worden gesteld door de desbetreffende bedrijven?

Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten?
Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Misschien gewoon net nieuws een beetje volgen? Dat Ziggo en Vodafone samen zijn gedaan, kan je niet ontgaan zijn. Heeft vaak genoeg in het nieuws gestaan, en heb daarover diverse Emails ontvangen. Zowel op tweakers, NOS, alle kranten.

Dat de communicatie over myziggo slecht is, is een ander verhaald. Maar dat betreft je vraag niet.
30-11-2018, 15:07 door Anoniem
...en waarom moet ik dat allemaal hier lezen i.p.v. over deze beslissingen/ontwikkelingen op de hoogte te worden gesteld door de desbetreffende bedrijven?

Misschien het gevolg van je eigen desinteresse, en het niet goed volgen van je email en dergelijke. Moeten wij nu gaan verklaren, waarom jij niet weet dat Ziggo enkele jaren geleden is overgenomen door Vodafone ?

Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten?
Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Misschien omdat we zaken, die jij duidelijk hebt gemist, niet hebben gemist. Wat dat verder met fatsoen heeft te maken, dat jou dat is ontgaan, geen idee.

Wist je ook nog niet dat je bijvoorbeeld korting krijgt als je Ziggo Internet + Vodafone mobiele telefonie hebt ? Heb je nog nooit gehoord van de dubbele data limiet, wanneer je Ziggo Internet + Vodafone mobiele telefonie hebt ?

Waarom zaken jou ontgaan, die vraag kan je beter bij jezelf neerleggen.

Althans dat is de achtergrond van de bedrijven. Het is gewoon een samenwerking.
Kan ik al een ZiggoFone kopen bij daZiggo? Anders wacht ik nog even.

LOL. Ziggo is onderdeel van Vodafone, niet omgekeerd. Vroeg of laat zal de naam Ziggo vast wel verdwijnen. En dan krijg je Vodafone internet.
30-11-2018, 15:10 door Anoniem
Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten?
Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Kunnen jullie mij vertellen waarom ik nog niet weet dat Xs4all onderdeel is van KPN, en jullie dat wel weten ? Ik heb een vaag vermoeden, maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Kunnen jullie je mij vertellen waarom ik nog niet weet dat PTT Post van naam is verandert, en tegenwordig PostNL heeft ? Ik heb een vaag vermoeden, maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Nog meer domme vragen ?
30-11-2018, 19:16 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:
...en waarom moet ik dat allemaal hier lezen i.p.v. over deze beslissingen/ontwikkelingen op de hoogte te worden gesteld door de desbetreffende bedrijven?

Misschien het gevolg van je eigen desinteresse, en het niet goed volgen van je email en dergelijke. Moeten wij nu gaan verklaren, waarom jij niet weet dat Ziggo enkele jaren geleden is overgenomen door Vodafone ?

Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten?
Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Misschien omdat we zaken, die jij duidelijk hebt gemist, niet hebben gemist. Wat dat verder met fatsoen heeft te maken, dat jou dat is ontgaan, geen idee.

Wist je ook nog niet dat je bijvoorbeeld korting krijgt als je Ziggo Internet + Vodafone mobiele telefonie hebt ? Heb je nog nooit gehoord van de dubbele data limiet, wanneer je Ziggo Internet + Vodafone mobiele telefonie hebt ?

Waarom zaken jou ontgaan, die vraag kan je beter bij jezelf neerleggen.

...en waarom jij stijf staat van de aannames m.b.t. mijn ervaring met ziggo = no communications whatsoever is een vraag die je eens terdege aan jezelf moet stellen, of ben je helderziend? Als een helpdeskmedewerker zou je in elk geval geschikt zijn zoveel of zo je wilt zo weinig brandhout communicatie te verspreiden als gedurende de twee keer dat ik de betreffende telecomboer heb gebeld en beide keren na ruim 25 minuten in de wacht de hoorn op de haak heb gegooid.
30-11-2018, 19:19 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 30-11-2018, 20:15
Door Anoniem:
Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten?
Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Kunnen jullie mij vertellen waarom ik nog niet weet dat Xs4all onderdeel is van KPN, en jullie dat wel weten ? Ik heb een vaag vermoeden, maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Kunnen jullie je mij vertellen waarom ik nog niet weet dat PTT Post van naam is verandert, en tegenwordig PostNL heeft ? Ik heb een vaag vermoeden, maar dat uit ik fatsoenshalve niet.

Nog meer domme vragen ?

In je oneindige intelligentie vergeet je dat er geen domme vragen bestaan, slechts domme mensen die in de veronderstelling verkeren dat die er zijn.
Compris?
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.